EM - Fantasy 2021(2020)

Lufter interessen for egen EM - Fantasy for Kunstveggen.

Har laget en egen liga på NRK/TV2 nå etter gode tips fra @Johnny. Beklager at det blir litt frem og tilbake :slight_smile:

Link: EM-manager
Kode: S4GXSW4Z

Premier til topp tre.

  1. Plass
    Jameson Robinson Print AP - HF




  2. Plass
    David Shrigley - I’m special T-skjorte
    Vinner velger størrelse.

  1. Plass
    Julian Opie - Kopp.
    Valgfri. Vinner velger kopp.
    Nature mugs. | Julian Opie

Ingen sponsor så premiene blir deretter :slight_smile:

22 Likes

Jeg trenger er fantasypause, men er helt klart med om det blir en FPL liga for Kunstveggen :slight_smile:

1 Like

svarer som Heim… klar for å bli med til høsten… nå er jeg mest klar for ferie :slight_smile:

2 Likes

Håhå! frister med premie også! :smiley:

Hmm, jeg har egentlig laget meg lag på nrk/tv2 sin (og vgprofet) - skal jeg legge en innsats i denne og da? :thinking:

Da ble det lag her og! :slight_smile:

1 Like

Fantastiske premier da @anon57870405 ! Jeg er jo totalt uinteressert i fotball men kanskje jeg lar meg friste å melde meg opp kun for premiene.

4 Likes

Det var da voldsomt for noen premier da! Jeg er veldig svak gfor kaffekopper, så mulig jeg må revudere :joy:
Sikte seg inn på 3 plass :slight_smile:

1 Like

Veldig hyggelig å høre at dere liker premiene. Bare å bli med. Er jo bare gøy! :slight_smile:

Hyggelig at du blir med @ketilsan! :slight_smile:

2 Likes

Kan være interessert, feedback jeg har fått er at reglene til UEFA er veldig kompliserte og lite brukervennlige. NRK/TV2 sine er mye nærmere “vanlig” Fantasy

Jeg har brukt UEFA sin tidligere på tidligere mesterskap og det har fungert veldig greit. Litt usikker på hva som er komplisert og lite brukervennlig med den Kontra NRK/TV2 sin. Jeg har ikke prøvd NRK/TV2 sin før.

Hvis det lar seg gjøre å lage sin egen liga på NRK/TV2 sin og flere ønsker heller å gå for den så kan vi godt det. Håper noen kan lage en liga da og sende meg en invite på PM så oppdaterer jeg første posten.

Dette var feedbacken jeg fikk fra noen andre som stod mellom de to

“Er forøvrig et helt fjasete poengssystem, kan bytte kaptein før avspark i hver kamp. bytte inn spillere fra benken hvis noen ikke har levert”

Hvis det er flere som ønsker å bytte til NRK/TV2 sin trykk liker på denne posten så bytter vi over hvis det er et flertall for det.

12 Likes

@anon57870405 for president

7 Likes

Tusen Takk @Witchdoctor ! :slight_smile:

Da er Liga på NRK/TV2 opprettet etter et flertall som ønsker å bruke den fremfor UEFA sin.

Se første post for info.

Beklager at det blir litt frem og tilbake! :slight_smile:

Alle brukere på UEFA sin liga er nå fjernet. Det er kun NRK/TV2 du kan vinne premier på.

Lykke til alle sammen! :slight_smile:

12 Likes

Glad det ble TV2/NRK-varianten! Orker ikke styre med to lag i år. Jeg er med!

1 Like

Trenger en pause etter FPL-sesongen. Vel, jaja, føkk it, I’m in :sweat_smile:

2 Likes

Har noen opprettet liga?

start lesingen på toppen :wink:

1 Like

Nå fikk jeg koden til å fungere. Fotball og kunst!

3 Likes

Da er vi oppe i 38stk. Veldig bra folkens! Bare å bli med hvis det er noen som er i tenkeboksen eller er litt avventende. :slight_smile: