Emo Raphiel Astoria solgte verk for 1,4m til Harry Styles

Har fulgt med på kunstneren EMO, og fikk med meg et heftig salg til One Direction medlemmet Harry Syles for 1,4m pund.

Likte bildet riktig nok, men har noen mer kunnskap om selve kunstneren?
Ser at mange av hans verk blir solgt via kanaler som ebay ect.

https://www.facebook.com/247688931914261/photos/a.752367634779719.1073741842.247688931914261/1088147581201721/?type=1&theater

Nå skal jeg ikke si noe stygt om artister som jeg ikke liker så jeg ønsker denne EMO alt vel. Men at han skal ha solgt et kunstverk til 14 millioner NOK (hvis jeg forstår deg riktig?) er bare rent sludder med mindre denne Harry Styles er en komplett idiot. Høres ut som om noen prøver å hause opp under artistene.

2 Likes

Skal ikke se vekk ifra at Harry Styles er akkurat dette…

edit: Var også noe snakk tidligere om at han hadde kjøpt noen dyre verk av Bambi, " The female counterpart to Banksy"…

PR-guru ute på nye eventyr er have jeg tenker…

Jeg refererer bare til linken fra FB, jeg likte bildet, dog syntes at prisen var “spesiell”. Ikke kjenner jeg kunstneren for godt heller, men gratulerer med salget! Dyktig salgsteam om det omsetter et verk for 14-15MNOK kun for “HYPEN” sin del.
Kanskje Harry er et bra verktøy for flere kunstnere, frem med malepenselen folkens… :wink:

Har ikke noe imot EMO som kunstner, noe liker jeg - noe faller ikke i smak, men er det noen som vet mer om han?

Wow… Det var en dårlig kunstner. Peter Lik meldte tidligere i år at han hadde solgt et foto til 4,3m$ og det tror jeg akkurat like mye på som dette.

1 Like