En rekke spesielle Martin W verk til salgs fra USA

Hei.
En venn av meg gjør noen endringer i samlingen og ønsker å selge noen MW verk.
Jeg har tilbudt meg å bistå han med en annonse og evt salg i Norge om det er interesse for noen av disse her på berget.

Priser er veiledende da ikke alle verkene er lett å sette en pris på. Kom med fornuftige bud om du mener noe er verdt mer/mindre. Prisene er satt for verk med og (uten) ramme, da flere av rammene er såpass spesielle.
Om man blir enig om en deal uten ramme så blir verkene fjernet fra rammen av profesjonelle og om det skulle være noe som helst å påpeke som gjør at verket ikke er mint etter dette, vil man selvsagt ikke forlange full pris.

Flere av disse er i acryl noe som gjør transportkostnaden noe høy. Om det er mye interesse rundt disse verkene så kan man jo samle flere verk i en kasse.

Betaling er selvsagt ønskelig med bankoverføring, men PayPal aksepteres om kjøper tar gebyrene.
Vil oppdatere med flere bilder om det er ønskelig.

Verk 1
MW Zero Tolerance
1/5 HF edition
Mål: 100x60 cm
2800$ (2500$)

Verk 2:
MW Behind The Curtain
1/10 HF acryl
Mål 80x48 cm
2800$ (2500$)

Verk 3:
MW Figure at the window
1/10 HF acryl
Mål 60x100 cm
2200$

Verk 4:
MW Vase
2300$

Om det er noe jeg har glemt, eller ytterligere spørsmål til de ulike verkene, skrik ut. Enten her i tråden eller på PM.

MW%20BTC_ZT


1 Like

Fin vase!

1 Like

Verk 3 Figure at the window er nå reservert.

Her kommer flere bilder av de andre verkene.

Fraktkostnad for bilde med ramme er ca 680$ til Norge. Har nå flere interesserte så det kan være man kan få kuttet denne kostnaden i 2 eller 3.

Selv om Figure at the Window er reservert så er ingenting 100% avklart enda. Fortsatt mulighet til å gjøre en handel på denne.

Legger også til et nytt verk.

Verk 5:
Icy&Sot Molotov HF av MW.
P/P 1/1
2500$ (kostpris fra forrige vault sale)

Zero tolerance fra Arctic tour tror jeg man fremdeles kan få til kost hos Galleri A. Hang der i hvert fall før jul :smiley:

HF edition?
Pris?

Ble vel solgt en her eller på Finn for noen måneder siden for ca 21.000,- om jeg ikke husker feil. (Husker jeg ble ganske så overrasket)

Alle disse variantene fra Arctic tour var originaler på papir. 14.900,- Blitt Whatson fan igjen eller?

Ok.
Men fortsatt var det et som ble solgt for ca 21.000 for noen måneder siden. Finner ikke tråden igjen, men jeg husker det var flere som ble overrasket over endelig pris.
Finner du den?

Nei du, ingen fare for det. Hehe.

Den tråden er vel ganske uinteressant om Galleri-A fremdeles har den til salgs for 14.900,-. Men tror aldri jeg har sett disse på papir til salgs her på KV. :slight_smile:

Finn link til galleri a hvor 14.900,- fremkommer for et likt verk. Om ikke så er ikke dette vesentlig…
Det var til salgs på Finn, men diskutert her.

Oppdatering:

Verk 2 og 3 er nå reservert og etter all sannsynlighet solgt.

Verk 1 Zero Tolerance og 5 Molotov er fortsatt tilgjengelig.

Vasen er nå satt ned til 2200$ plus frakt.

https://www.blomqvist.no/nettauksjon/nettobjekt/AL/Maleri/320934/(pathOverride)/group-5

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.