Erfaring med rammemaker

Hei!

Har noen lyst å dele erfaringer med ulike rammemakere i Bergen? Tenker først og fremst pris. Sist brukte jeg en i nattlandsveien, og følte det var rimelig dyrt…

1 Like

Hva rammet du inn, og hva betalte du?

1 Like

Veldig happy med Hele Ruter på Møhlenpris. God kvalitet og service. :slight_smile:
Betaler ca 3.400.- for å ramme inn ett 65x65 trykk med tykk sort list, ar 70 og dobbel pasp.

3 Likes

Jeg kan anbefale Rammeservice, som ligger i sentrum. Alltid god service og godt resultat der. I tillegg får man 10 % rabatt som medlem av Kunstveggen.

6 Likes

4000,- Bjor Grønner Magical Bucket

Type ramme, passepartout og glass etc? Legg gjerne ut bilde.
Det trykket er jo ikke det minste, så det vil jo koste en del om velger dyr ramme, bedre glass enn uv 70 og dobbel passepartout.

1 Like

Enkel passepartout, vanlig sort enkel ramme, UV kunstglass

Gategalleriet og Rammeservice har jeg brukt, og begge er flink synes jeg.

3 Likes

Produktet du beskriver for et print på størrelse 50x70 kan du få for 2500-3000kr. Prisen øker selvsagt i takt med størrelsen.

2 Likes

Jeg har veldig gode erfaringer med Ramme Service i Bergen.

7 Likes

Takk for gode svar! Skal ramme inn 3 store bilder nemlig, så pris kan bety litt

Bruker Hele Ruter og er super fornøyd.
Hele Ruter og Lisbeth ble jo også nylig kåret til Bergens beste håndverker av BT.

Skal du ramme inn flere og du vet hvilke list-type, passepartout og glass du skal ha, så kan det jo være greit og be om pristilbud? (Husk også at Gategalleriet driver med innramming)

4 Likes

Ville hørt meg rundt ja med 3 bilder.

Skader sikker ikke å nevne for dem du brukte sist at du syntes det var noe dyrt, kanskje de skrur ned prisen denne gang?

2 Likes

Utrolig fornøyd med Hele Ruter på Møhlenpris

2 Likes

Funker rabattkoden din på Heleruter endå?

3 Likes

50*70 på Landås betaler jeg som regel 3200 for. Så spm er, type innramming du gjorde?

Jeg har sverget til Landås i alle år. 1 av 40 bilder jeg har rammet inn har bildet forskjøvet seg inni rammen og de fikset opp i det med en gang. Ranmeservice har jeg brukt 2 ganger, og 1 gang var rammen ikke “perfekt”. Gategalleriet var topp på kvalitet når jeg brukte de.

1 Like

Litt Google og Bjor Magical bucket er 70x100.

Så 4000 er da ingen upris?

For ordens skyld: jeg kjenner ikke rammeverkstedet på Landås. Aldri hvert der.

4 Likes

Jeg har brukt Underground gallery, veldig fornøyd :slight_smile:

1 Like