Erfaringer med Artifix

Hei. Er det noen her som har erfaringer med innramming hos Artifix i Oslo? Har fått et prisoverslag som tilsvarer omtrent halvparten av det andre rammeverksteder i byen opererer med. Virker nesten for godt til å være sant, så tenkte derfor å gjøre litt research før jeg bestemmer meg.

Har selv brukt artifix på Sagene på godt over halvparten bildene vi har på veggen, både trykk og fotografier. Bare positive erfaringer så langt.

Har da bare hatt enkle innramminger med sort ramme, paspa og ar-glass. De gir 40% av hver 4.eller 5. innramming også. Har rammet inn såpass mye at har fått benyttet meg av dette noen ganger også :slight_smile: Lykke til!

2 Likes

Ubetinget possetive erfaringer har levert 8-10 bilder til dem.
De har riktige priser og rabatt løsning.
De har også deltatt i NM i innramming de siste årene, så de kan innramming og villige til og komme med gode og spennende løsninger.
De har også en ny paspaturkutter som kan kutte buer, slik at paspaturet kan bli litt spennende og gå utenfor std. løsninger

1 Like

Leverte inn min røykende fiskermann der forrige helg. Benyttet dem flere ganger, resultatet blir bra :+1:t2:

2 Likes

Supert. Takk for tilbakemeldinger :slight_smile:

Sagene eller st.hanshaugen? Eller er de like gode? :slight_smile:

Kun brukt den på sagene

1 Like