Erfaringer med Print Them All

Hei
Jeg kjøpte et print fra Print Them All

Da printet sendt med UPS forsvant i Tyskland, har jeg prøvd å få Print them all til å etterlyse denne uten respons. UPS sine rutiner sier at bare avsender kan starte etterlysning av forsendelser. Jeg har sendt flere mailer, samt bruk web formen contact us på deres hjemmeside uten noen tilbakemeldinger.

Noen som har vært borti noe lignende eller kan komme med noe avklarende på dette?
Frykter mer og mer at det er borte for alltid.

Har du ringt og snakket med dem (ups)?

Retna slipper snart et trykk via PrintThemAll, også, dyre greier, men ble litt skeptisk nå ja.

Har snakket med UPS i Norge og i avsenderlandet. Jeg får ikke etterlyse pakken, da jeg er mottaker og ikke avsender. Kun avsender kan få startet etterforskning av mistet forsendelse

Elendige greier. Rart når saken er at de ikke svarer, og du også besitter både kvittering og sporingsnummer. UPS bestitter jo info på at den er sendt, og du ikke har mottatt. Er de kun nett-drevet eller har de et fysisk galleri?

Jeg har handlet fra Print them all to ganger. Det har gått helt fint. Kjøpt to trykk fra C215 som henger inne hos et av barna.