"Feint" – Dolk, 27.04 - 20.05, Galleri Brandstrup; Oslo ❤

Jeg må være helt elendig til å Google for jeg aner ikke hva Dolk heter.

3 Likes

Kanskje hans sønn er flink å bruke google:) Men for de som vet så synes jeg det er unødvendig å si noe da artisten ønsker å være anonym:) Bare min mening.

2 Likes

Heter ikke Dolk Dolk?

Det er min mening også :blush:

Liker det. Tror det er helt nødvendig med den størrelsen på verkene. Men likte Rip off bedre. Vurderte seriøst noe derfra helt til jeg reflekterte litt over prisen.

Syntes utstillingen var spennende! og likte den bedre enn forventet… :smiley: men slik er det ofte når man er på utstilling og får se det live.
Hadde jeg hatt pengene (noe jeg ikke har) i dag ville jeg nok hatt med meg en stålplate med hjem… var 3-4 som falt godt i smak. Usikker på om det ville vært en god investering da jeg kan tenke meg 2. håndsmarkedet på disse verkene er i smaleste laget, i tillegg så bør kjøper være naboen :stuck_out_tongue: men i mine øyne mer spennende og tøft enn ett Banksy print.
Eneste jeg savnet var en innripet signatur på fremsiden :+1:

Artig med 300 laken for en helt rød lakkert aliminiumsplate. Som han ikke engang gjort selv.

Buff 001 var stilig da. Skal prøve å ta turen i morgen

1 Like

Var på utstillingen Igår og må si jeg ble skuffet. Jeg var kjempe spent på de nye bildene til dolk, så forventningene var veldig høye. Dolk har latt seg inspirere av abstrakt ekspresjonisme,det er umulig å ikke få assosiasjon til Rothko når du ser bildene. Problemet er i mine øyne at bildene i seg selv ikke er vakre nok, jeg fikk bare utrolig lyst til å reise til new York å gå på moma å se Rothko- rommet igjen. Dolk har satsa hardt på denne utstillingen og jeg synes prosjektet i seg selv er spennende, men utrykket han er valget er ekstremt estetisk, og jeg føler at det er der han faller igjenom for meg.

3 Likes

Russian balance som et stort trykk takk!

Uten å ha sett de live synes jeg alle balance var veldig fine! Vi får vente å se, Dolk har vel ikke helt avfeid muligheten for trykk

1 Like

Noen som vet hvordan salget har gått ?

Det skulle jeg også gjerne likt å vist :blush:

Har sønnen din oppdaget at Dolk heter Dolk Lundgren ?

Hvem er Dolk Lundgren?? :stuck_out_tongue_winking_eye: