FinDac - Shinka

FinDac slipper sitt nye trykk «Shinka» via Graffitiprints nå på torsdag kl 16.00 norsk tid.

Dette er etter min mening kanskje hans beste trykk så langt. Tilbrakte noen dager sammen med FinDac i Miami i Desember, fikk da være med å se hvordan han jobber å må si jeg ble veldig imponert.

Synes det er rart at denne releasen ikke har blitt nevnt tidligere, men her har dere allefall LINK til release siden😎

Good luck til de som velger å gå for dette✌🏻

1 Like

Sikkert fordi markedet begynner å bli mettet av slike trykk.

1 Like

Litt uenig, ser ikke så mange findac på 2.markedet (i allefall nå, hovedsakelig ebay og finn😅), kontra mange andre kunstnere. Håper dette tyder på at mange av bildene går på veggene.

1 Like

Hei folkens, jeg har lyst å prøve meg på dette slippet! Men som førstegangs- kjøper på Grafittiprints lurer jeg på hvordan dette fungerer? Best å bruke Paypal? Noen tips/ triks jeg burde vite om?

Har ikke vært samme trykket på Findac sine slipp,som feks MW,men dette trykket er et av de beste jeg har sett fra han ,så jeg tror du bare får trekke pusten å være klar når det slippes. Paypal pleier å fungere bra ( for meg ihvertfall )

1 Like

kan hjelpe deg om nødvendig?

1 Like

Har de lagt inn en mobilkode for autofyll på GF sine sider?

Har ventet på dette siden jeg så trykkene på Instagram for en stund siden. Fikk tak i det jeg mest ville ha, den rosa:

6 Likes

Likte dette trykket, men det ble dessverre kjapt solgt ut.

As promised, more details about my upcoming bottle release with @cirocvodka & @getitinkd. It’s a limited edition of just 1000 bottles (all individually numbered) and comes with a matching number framed ‘art postcard’ digitally signed by moi.

Available Tuesday 4th February, 6pm GMT. Link to follow.

#cirocxfindac #cirocvodka #findac #art #getitinkd #limitededition #westcontemporaryart #urbanaesthetics @westcontemporaryart #meglall @meglall

Shipper vel ikkje til Norge?

Det aner eg ikke. Ønsket bare å dele informasjon til de som er interesserte i dette :slight_smile:
(Finnes sikkert muligheter å få det til sendt via Proxy om man skulle tørre det)

1 Like

Nummerert vodka? Da ville jeg heller hatt kaffikoppene til Sandra…

1 Like

Du om ditt, og takk for du deler synspunktet ditt med oss :slight_smile:
Godt vi alle er forskjellige, er det ikke ?

Shipping not available
https://www.getitinkd.com/products/ciroc-fin-dac-vodka

Worldwide delivery is available upon request. More information on shipping can be found here

Litt mer avgifter enn ved import av kunst…

2 Likes

Såg ikkje det. Takk! Sendte dei ein mail :smile: