Fordelskunde hos Fineart

Er det noen som er fordelskunde hos fineart? De lokker med prisavslag hos seg om man blir kunde, noe som sannsynligvis lønner seg, men det er ikke oppgitt hvor mye man får (opp til 20%) uten å bli kunde. Derfor lurer jeg på om det er noen her som er fordelskunde og kan si meg hvor mye man får i avslag på et gitt verk.

http://www.fineart.no/magasinet_kunst/dine_fordeler

Fordeler som abonnent og Fineart fordelskunde

Det skal lønne seg å være abonnent på magasinet KUNST og Fineart fordelskunde.
Fordeler som abonnent og Fineart fordelskunde

Et abonnement på KUNST koster kun kr 545,-. Dette inkluderer seks utgaver av magasinet, to eksklusive utgaver av Fineart Collection og status som Fineart fordelskunde når du handler hos oss.

I tillegg gir vi deg dette:

Et grafisk verk i velkomstgave med galleripris 1000 - 1500,- kroner
Inntil 20% rabatt på utvalgte bilder som har vært presentert i KUNST
20% rabatt på frakt eller gratis hente-selv-ordning (79 kroner for Fineart-brukere)
20% på innramming av høy kvalitet
Medlemskap i Astrup Fearnley Museets kunstklubb for kun kr 300,-
Invitasjon til kunstnerkvelder og utstillinger i regi av Fineart.
Tilgang til eksklusiv kunst før alle andre og kunst som ikke presenteres på auksjonene.
Økt kunnskap om kunst, kunstnere og norsk og internasjonalt kunstmiljø

Ønsker du mer for pengene, og vil sikre deg et grafisk trykk fra en av Norges mest kjente kunstnere, anbefaler vi deg å bli Fineart fordel ekstra kunde. Her gir vi deg et grafiks arbeid i året til en minimums verdi av kroner 2000,-. Kunstner og motiv varierere fra år til år.

er ikke fordelskunde selv, men sto vel at det kun er inntil 20% på utvalgt kunst presentert i magasinet kunst. aldri sett magasinet eller hva som blir presentert der, men det begrenser nok utvalget litt.

Har fått fordelstilbud på en orginal de har hatt liggendes i over ett år… 5% they said… no thank you I said…

Var det jeg tenkte også, men antok at det kom frem om man var kunde :slight_smile:

Litt det jeg tenker også, da er det ikke verdt det å bli kunde, da forhandler jeg bare i stedet.

Fikk nokk av de når de tok handmadeposter.com og linket til fineart.no, blir ikke kjøpt noe mer av meg derfra!

1 Like

Btw… fineart tar 35-50% i provisjon av galleripris i tillegg til en «startup fee»… Mao Martin Whatson – En
pointe, ligger ute til 12.000.- :sweat_smile:

Kan absolutt være fordel å være fordelskunde hos Fineart, for ett par år siden fikk jeg feks medlemstilbud om å kjøpe Pushwagners Cosmos (Monokrom) til 12325kr som da var flere tusen under vanlig galleripris.

1 Like