Noen som kan gi en nybegynner et forslag til et rimelig print i prisklassen 1500-2000kr?
Roamcouch slipper et nytt trykk gjennom https://arcadiumgallery.com en av de kommende dagene. Disse pleier ligge rundt budsjettet ditt mener jeg
Otto Schade ligger vel også i denne prisklassen.
Kunstrasen tror jeg ligger på dette prisnivået. Går du opp en tusenlapp kunne du prøvd deg på Pøbels siste release og… Det kommer nok flere muligheter.
Jeg har “flag” av Whatson og “fencer” av kunstrasen. Disse kan gå for 2000 om de er av interesse.
Hvilke Pøbel print er det?
Tusen takk for hyggelige svar. Har sett litt på Ice Ice Baby og Hard Work av Pøpel, samt Bot - Pow.
Icwt gikk for ca 2800,- på release.
Skulle akkurat til å si bot pow, om det var stensil du var ute etter. Personlig synes jeg isåfall black and white utgaven by far trumfer standard, men det er nå bare meg
Oi! Da er det nok lurt å ha litt is i magen ja. Regner ikke med at det er de prisene som gjelder nå…
Om du bor i Bergen har jeg et innrammet Ice Ice Baby jeg kan selge til deg for en fornuftig pris.
Hard Work av prøbel kan du få kjøpe av meg, ferdig innrammet med AR UV glass, til 2500,- kr. pluss frakt.
Dette er under kostpris for trykk + innramming. Til denne prisen og størrelsen er et trykk som gjør litt ut av seg og et godt første kjøp tenker jeg.
Hvor holder du til?

Var da voldsomt så billig.
Ja, det har du helt rett i, men det virker å være der markedet er for tiden.
Det ligger få av denne ute på Finn for øyeblikket, men prisen på dette har ikke vært høy historisk sett.
Bruktmarkedet har heller ikke en tendens til å sette verdi på god kvalitet glass og innramming.
Jeg slår i tillegg av litt (kontra Finn annonse) siden det er kunstveggen og gode folk 
Deal det. Bor i Bergen. Du?
Hyggelig pris @Itspersonal og godt kjøp @Keikoburger!
1XRUN har utrolig mye i den klassen
Jeg er fan av David “MEGGS” Hooke. http://www.houseofmeggs.com/ Han ligger vell også i dette prissjiktet. Selges vell på 1XRUN som @Jvkristensen nevner.
Roamcouch er jo ikke så ille priset på Graffitiprints synes jeg 
http://www.graffitiprints.com/product/roamcouch-london-calling-main-edition-of-100/
Jeg er også på leting etter et rimelig print. Hva tenker dere om ICY and SOT? http://www.graffitiprints.com/product/icy-sot-let-her-be-free-print/
