Første trykk fra Helen Beard

Tenkte jeg skulle dele denne - Helen Beard (About — Helen Beard) gir i dag ut sitt første trykk noensinne: News — Helen Beard

Silketrykk, edition 60, fin størrelse (38 x 30 cm), litt stiv pris (480 gbp).

Utfordrende og fargerik kunst - man bør sikkert diskutere veggvennligheten med sin bedre halvdel før man evt slår til her :slight_smile:

For de som ikke kjenner til Helen Beard - vil vel si at hun fortsatt er en up and coming samtidskunstner, som stadig selges til større og større samlinger. Damien Hirst støtter henne tydeligvis også (https://www.instagram.com/p/BuyiBBNn91R/?utm_source=ig_web_copy_link).

10 Likes

Det er så deilig med folk som deler tips om nye kunstnere, utgivelser og utstillinger. Disse trådene får stort sett alt for lite oppmerksomhet her inne, noe som egentlig er litt synd. Dette var ikke noe for meg, men fortsett og del! :slight_smile:

4 Likes

Jeg har kjempetroa, dødsfete bilder med litt for vulgert å ha på veggen hjemme. Men det er skikkelig trøkk i de bildene, setter spor etter seg

1 Like

Noen som går for det neste trykket hennes, “I Reflect on My Reflection”
Litt mer veggvennlig. Edition 60 + 10AP. Litt større enn det første også 50 x 47.5 cm

Hvor legges denne ut? Websiden hennes?

Snakk med Unit London. Pris 550£ og ed 60 + 10.

1 Like