Fotokunst

Nylig fått opp øynene for fotokunst. Da dette er en helt ny sjanger tar jeg gjerne i mot tips om det er noen som har en eller ti de anbefaler.

Kjøp deg heller et fett kamera og reis jorden rundt før du begynner å betale for andres fotografier.

3 Likes

Eh…javel.

JR

Nick Brandt

Nick Veasey

Steve McCurry

Storm Thorgerson

Nicolas Bruno

10 Likes

Mye kult. Takk for tips!

Kjøp deg heller et kanvas og start med stensiler før du betaler for andres bilder…

Det var selvfølgelig ment som humor. Mye fine fotografier Gammel_erik men har ikke helt peiling her så må gå gjennom hardisken min å se om det er noe du kanskje liker. Hvor mye betaler du for kule fotografier? Jeg er helt sikker på jeg har noen av interesse:) Den kanvasideen er foresten ikke helt dum heller. Skal tenke litt på den, og som nevnt over dette er langt utenfor mitt interessefelt. Kun humor.

Kom meg aldri på utstillingen til Nick Brandt her i Oslo, og måtte nøye meg med en av bøkene hans.

1 Like

Bare sånn at det er sagt så eier jeg ingen av bildene over, noen av dem er ordentlig dyre. Fotokunst kan vel koste så mye en vil nesten, samme som det andre vi samler på.

Men du har selvfølgelig helt rett, reiser og opplevelser er kanskje den beste investeringen av alt. Jeg er bare bitter fordi mine eventyrdager er over :slight_smile:

1 Like

Lee Jeffries :+1:

Her var det mye bra @Gammel_Erik !!