Fraktkasse på mål! 😊 In production!

Heisann! Admin stengte forrige tråd pga inaktivitet en stund så lager en ny her under “snikksnakk”.

Produksjon er i gang, siste kasse ble laget idag og tenkte å dele med dere hvordan de/denne ser ut innvendig. Det er altså da brukt bobleplast som innvendig kledning i kassen og i “lokket” i denne la han med et par skum matter også.

Kassemål her er 103x103x4,8cm innvendig mål, beregnet for en ramme på 101.5x101.5x3.0cm.

Guttungen stolt som en hane :blush:

22 Likes

Bare å gi beskjed om du vil ha åpnet en tråd på DM. Det er automatisk stenging etter et visst antall dager.

1 Like

Ja tenkte på å spørre, men så var det kanskje mer passende inn i “snikksnakk”?

Kunne kanskje flytta den? Jaja… :blush: ikke så nøye for min del :+1:t2:

Skal passe på å “bumpe” innimellom, eller legge ut litt bilder litt oftere :+1:t2:

2 Likes

Hva tar du/guttungen din for en? Fint produkt

2 Likes

Takk for det @Johnny , kassa ble fin den - han er flink for aldern. Godt at min selvbeherskelse var høy når han hang på meg som en klegg i garasjen fra han var 3 til 10-12, feiret med champagne når Fortnite ble lansert, meeeen så bet det meg i ræva et par år senere når man ser et pigmentmanglende fjes med ringer under øya i en alder av 14… på tide å røske av headsettet og gi den engang så blodsugende kleggen en hammer i hånda igjen.

Han fikk kjenne på det forøvrig i går, med linselusa over her på 5år buzzende rundt :rofl::rofl::rofl::rofl:

Men han koser seg veldig med snekringen! Håper på flere bestillinger, han snakket allerede om å investere i sin egen sirkelsag! :exploding_head:

(Han er en fin gutt assa)

4 Likes