Har du eller noen andre brukt dette med god erfaring?
Jeg har brukt dette til andre ting enn kunst, alltid god erfaring
Sendte en kasse pÄ 30kg til @Godeste inneholdende et innrammet verk. Det kostet under 500,- fra sarp til stavanger, fremme pÄ 2 dager - kostet posten et par prolapser pÄ kara pÄ sorteringa, men frem kom det, uskadet og nydelig som en brud i solnedgang.
Kommer nok til Ă„ gjĂžre det igjen
Har ett innramma verk med glass og det hele fra Ăstlandet som skal til Stavanger. Hvordan har dere pakket det?
Brukte 12mm osb plater og 30x48 lekter
Brukte godt med skruer
Gjorde den vanntett med wigluv teip fra wurth og monterte en âbĂŠrehankâ av bit fra lastestropp.
La en stĂžtpute under bildet samt bobleplast over/under som en dyne.
Dette var jo et stort verk sÄ kassa ble 30kg ca
Kostnad ca 1200 kr ish
Fikk dessverre ikke lov av madammen Ä henge kassen pÄ veggen⊠men bildet henger pÄ hedersplass⊠kassen stÄr til bivÄning nede i kjellerstuen fantastisk arbeid av @Fingercut
og av Pejac seff <3
Hvis det er noen som trenger en stÞrre fraktkasse, sÄ gir jeg en bort en.
MÄ hentes pÄ Bekkestua.
Noen som evt tar pÄ seg frakt fra HÞnefoss til Bergen, evt send meg en PM ang pris.
MĂ„ kunne vise til gode referanser
Noen som kan bistÄ med frakt Sauda-Oslo? Eller som kjenner noen som kanskje kan?
En mulig utfordring er at bildet er innrammet og mÄler 171,5 cm x 142,5 cm
Litt pÄ siden kanskje, men er det noen som skal Sandnes-Oslo og kan frakte med seg noe vin fra polet i Sandnes? Kan fÄ betalt i vin eller cash
Noen som skal fra Oslo(Vika) til Stavanger, og kan ta med 2 verk?
Ca 90x150
Tips mottas gjerne!
Betaler selvfĂžlgelig
PM.
Noen som skal fra Oslo til Kristiansand i nĂŠrmeste fremtid og kan ta med et innrammet verk for meg?
Ca. 80cm x 70cm.
Betaler. PM
Hanket inn en kar pÄ Facebook, som hÞrer til Den store fraktgruppen, eller lignende.
Han hentet verkene mine pÄ tirsdag, og leverte de i gÄr.
Faktura for utfĂžrt arbeid. Veldig fornĂžyd! Pakket inn ved bobleplast og tepper.
Kom og leverte til avtalt tid. Gi meg en lyd dersom noen Þnsker navn pÄ Facebook.
Noen som skal kjĂžre fra Oslo til Stavanger snart og som har mulighet til Ă„ ta med seg et trykk i mappe og et lite innrammet trykk pakket inn i bobleplast?
Send PM.
Noen som skal fra Sandnes til Bergen i nĂŠrmeste fremtid? 100x65 cm + ramme og glass.
Betaler selvfĂžlgelig, send dm
Ordnet seg med min frakt.
Jeg skal fra Bergen til Oslo 12.juli om noen trenger noe fraktet.
Skal tur/retur Oslo-Kristiansand til uken.
Ta kontakt hvis du trenger noe fraktet
Noen som skal Bergen - Oslo de neste dagene og kan ta med seg et innrammet verk? PM.
Noen som skal Bergen - Kristiansand ?
Noen som skal Bergen - Grimstad ?
65x65 uten ramme. + par cm