Noen som skal fra Stavanger til Oslo området i nærmeste fremtid?
Hard kasse ca 100x100x15
Betaler selvsagt for frakt🤑
Noen som skal fra Stavanger til Oslo området i nærmeste fremtid?
Hard kasse ca 100x100x15
Betaler selvsagt for frakt🤑
Trenger transport på 2 innrammete bilder
110x100cm og 130x100cm ferdig pakket
Bergen - Kristiansand
Tips til å få fraktet ca 1,80 x 1,30 x 0,10 m fra oslo til Stavanger. Innrammet trykk bak glass.
Dør til dør.
Jeg fant en fyr på Facebook, en sånn fraktegruppe. Han hentet kunsten hos selger i Oslo, og leverte hjem til meg på døren i Stavanger. Betalte en rettferdig pris for det, og hadde god kommunikasjon underveis.
Nimber har funket fint for meg.
Er det noen som kjører Oslo - Stavanger i nærmeste fremtid som kunne tatt med seg et innrammet bilde mot betaling? Ca. 100 x 70 cm
Noen som kjører Bergen mot Sarpsborgtraktene den kommende tiden?
Noen som skal fra Bergen til Lillestrøm/Oslo traktende nærmeste tiden?
Hei, hva tar dere sånn ca for å frakte et verk på rundt 50 x70cm (ikke sammenrullet) (si 8 timer kjøretid ca)?
Vanskelig det der altså, sendte nylig en kasse på 110x110x5 cm fra østlandet til vestlandet ca 8t transport med bil for 300kr gjennom posten.
Hvis du ser for deg å kjøre denne strekningen så kommer du vel typ Bergen - Oslo tur/retur for ca en stor tank diesel.
Hvilken betyr at transporten allerede kommer på 1670999437,- kr. Så må du legge på bompenger, hvilket betyr ca 1670999437,- kr til. Så skal man jo ha noe for å bruke et døgn på dette da.
Så tja ca 3.500.000,- må man vel ha?
Jeg betalte 700kr fra Bergen til Lillestrøm, veldig fornøyd med det
og sjåføren er ryddig og enkel å bruke
Ikke minst! Kjøpte bilde torsdags kvelds og var på døra lørdag formiddag
Noen som skal fra Bergen til østlandet(Oslo/Viken) i nærmeste fremtid? Ca 65x65cm bilde.
Sponser deler av drivstoff
@Bergen har et bilde som skal i den retningen også
Har lenge lett etter en stol, og fant den jeg så etter i Oslo-området. Spurte selger om han tilfeldigvis skulle til Stavanger/ Sandnes i nær framtid, og ble i den anledning anbefalt å legge inn en annonse i «fraktekrigen» på Facebook.
En time etterpå var det tre PMs om folk som kunne frakte, og 22 timer etterpå sto stolen utenfor garasjeporten. Så om noen har et innrammet bilde etc. som må fraktes fra A til B, kan det være verdt et forsøk der.
Gi meg en like, a.
Fekk frakta innramma bilde frå Bergen til Oslo i helga via Fraktekrigen, fungerte bra
Betalte 700 kroner, andre henvendelsar gav pris på samme jobben på 2500 - 3000 kroner. Bildet var for stort for PostNord sine ordningar, hadde det vore mindre hadde eg nok prøvd dei.
Hvordan er forsikringen dems? @NuclearApe
Eg undersøkte ikkje forsikringa deira faktisk, kanskje naivt av meg, men sjekka at det var eit firma som faktisk dreiv med transport. Det var Kompot AS, eit slags altmuligfirma, som frakta for meg.
Hei
Er det noen som kjører Stavanger - Bergen denne uken ?
Frakt av en canvas. Mål 80x110 cm ferdig pakket
Betaler 1000 kr