Kjipt! Kunne anbefale dem selv da jeg fikk ett par levert av dem
Et medlem tok kontakt og hjalp meg, herlig bistand fra forumet
Hei,
Jeg trenger og få fraktet to 50x70 trykk som er innrammet. Holder til i Bergen og kjøper bor i Fredrikstad. Send meg en pm om noen skal den veien.
Skal få fraktet et innrammet bilde størrelse 80x80cm fra Oslo til Bergen i nær este fremtid. Noen som skal denne strekningen?
Ross
Hei,
et inrammet bildet 85x85 skal fra 5412 Stord til 1383 Asker.
Noen som kjenner noen som kan frakte denne?
Yves
Noen som skal fra Oslo til Nordnorge/Tromsø i nærmeste fremtid som kan frakte med seg et innrammet bilde på 85x110cm?
Du er i så fall en modig sjel, men spør likevel
Skulle hatt fraktet to kasser (med kunst) fra Stavanger til Haugesund.
Noen som vet om en trygg måte å gjøre det på til en fornuftig pris?
Kan høre på fraktnorge (fb), flere seriøse aktører der
Om noen (er gale nok) til å handle noe i UK om dagen så skal jeg til London om et par uker og kan evt ta med noe hjem igjen.
Hei,
Har to henvendelser:
Noen som skal distansen Oslo - Bergen de neste ukene og kan frakte en sleeve med to trykk? Ta gjerne kontakt!
Noen som skal distansen Bergen - Stavanger i nær fremtid? Har et innrammet trykk som skal den veien.
Belønning blir vi enige om😊
Hilsen Thomas
Frakt mellom Bergen - Stavanger ordnet seg, fikk hjelp av hyggelig KV-medlem😊
Om noen skal over fjellet (Oslo-Bergen), rop ut🙏
Noen som skal kjøre Bergen - Trondheim i nærmeste tid som har mulighet for å ta med seg et innrammet bilde? Mål på ramme 120x80
Fra: Oslo (Fornebu)
Til: Haugesund (Stavanger/Bergen også mulig)
Størrelse: ca 38x38x4 cm (passer i en innsjekket bagasje)
Belønning blir vi enige om, ta kontakt
Hei M, jeg er i Oslo denne uken og kan ta dette med til Stavanger for deg (om du ikke får noen til å ta det helt til Haugesund). Rop ut før fredag
Då har det ordna seg med frakten turen her, takket være 2 KV-medlemmer! Meget bra og hyggelig når vi på forumet kan hjelpe hverandre på denne måten
Fra Oslo/Lillestrøm
Til Steinkjer/Namsos
Trenger frakt på et innrammet trykk (107x80cm)
Noen som skal den veien?
Fra: Stavanger
Til: Oslo
Innrammet trykk med mål 56x64cm.
Noen som skal ut på tur og har plass til dette?
Fra: Stavanger
Til: Bergen
Innrammet bildet som har størrelse 84x112
Noen som skal ta den turen? Pris blir vi enig om😊
Noen som kjører Bergen-Trondheim den nærmeste tiden? Flatpakket trykk trenger transport.
Noen som reiser Oslo-Stavanger i nærmeste fremtid og som kan ta med en liten pakke?