Jeg reiser Oslo - Stavanger lørdag 15. juni - om det er noe som lett kan tas med som håndbagasje (evt får plass i innsjekket koffert) er det bare å rope ut
Hei - noen som skal Oslo - Stavanger/Sandnes/Ålgård ? Har et innrammet Dancer . Tror det er ca 90 cm x 90cm. Belønning blir vi enige om
Hei, gjør et forsøk her:
Jeg har kjøpt en reol fra Trondheim som skal leveres i Kristiansand.
Den er demontert til 6 kolli.
Noen som har mulighet?
Hvis ingen har mulighet her, så kan mulig fraktkrigen Norge (Facebook) være en god mulighet
Hei! Noen som skal kjøre Bergen-Oslo i nærmeste fremtid? Jeg skulle ha fraktet et innrammet verk (tipper rundt 80x80 cm). Betaler selvfølgelig for jobben. Send meg gjerne en DM
Se dm
Ordnet seg for meg, takket være TRPR. Mange takk for hjelpen!!
Hei, noen som kjører fra Oslo til Bergen og kan ta med seg et innrammet bilde på 100*140 cm? Belønning: etter avtale
Les litt opp i tråden. (Øystein eller Jørgen)
Har noen her vunnet auksjon hos Dreweatts og kan anbefale transportør som tar på seg å hente, pakke og frakte hit til Norge?
Dreweatts har en liste anbefalinger selv og har sendt forespørseler men ikke fått mye respons enda.
Jeg besøker iblant utenlandske auksjonshus, men styret med å få tilsendt kunst gjør at jeg ikke byr.
Det burde vært en knapp merket “Elon Musk” ved siden av objektet man har vunnet. Da ville kunsten vært i hus i løpet av en uke.
Hei,
Noen som kjører Trondheim - Oslo i nærmeste fremtid? Innrammet verk 67x87
Oslo/Fredrikstad - Vestlandet(Førde evt Bergen).
Ca 50×60.
DM om nokon køyrer og har plass.
Oddemann
Det ser ut som jeg må til London denne eller neste uke for å overlevere noe kunst.
Om noen har behov for å få sendt noe den veien eller tilbake til Oslo så si ifra så kanskje jeg kan bistå.
Trenger frakt
Fra:Trondheim
Til: Oslo
Når: 10 -13 januar
Og tilbake:
Fra: Oslo
Til: Trondheim
Når: 9 eller 10 februar
Hva: 4 stk innramma bilder str 50x70
Belønning: Etter avtale
Send meg gjerne en PM
Noen som skal Oslo Sandnes i nær fremtid?
(Innrammet bilde, ca 105x80)
Hei,
Kjører Oslo - Trondheim
Trondheim - Oslo 13 Januar om noen trenger frakt ene eller andre veien.
Kjører en ID Buzz for å hente kunst selv.
Fra:TooManyPrints Oslo
Til: 6800 Førde
Størrelse: 1.stk innramma bilde 50×70ish.
Frist/dato: Etter avtale
Noen her som skal strekningen Haugesund-Bergen neste uke? Send meg en PM😊
Hei!
Noen som kunne fraktet et innrammet bilde med mål ca 1 meter x 80 cm fra Bergen til Stavanger?
Frist/dato: Etter avtale
Send meg gjerne en PM