🚗 Frakttråden

Jeg reiser Oslo - Stavanger lørdag 15. juni - om det er noe som lett kan tas med som håndbagasje (evt får plass i innsjekket koffert) er det bare å rope ut :slight_smile:

3 Likes

Hei - noen som skal Oslo - Stavanger/Sandnes/Ålgård ? Har et innrammet Dancer . Tror det er ca 90 cm x 90cm. Belønning blir vi enige om :slight_smile:

Hei, gjør et forsøk her:

Jeg har kjøpt en reol fra Trondheim som skal leveres i Kristiansand.

Den er demontert til 6 kolli.

Noen som har mulighet?

Hvis ingen har mulighet her, så kan mulig fraktkrigen Norge (Facebook) være en god mulighet :muscle:

1 Like

Hei! Noen som skal kjøre Bergen-Oslo i nærmeste fremtid? Jeg skulle ha fraktet et innrammet verk (tipper rundt 80x80 cm). Betaler selvfølgelig for jobben. Send meg gjerne en DM

1 Like

Se dm

Ordnet seg for meg, takket være TRPR. Mange takk for hjelpen!!

2 Likes

Hei, noen som kjører fra Oslo til Bergen og kan ta med seg et innrammet bilde på 100*140 cm? Belønning: etter avtale

Les litt opp i tråden. (Øystein eller Jørgen)

Har noen her vunnet auksjon hos Dreweatts og kan anbefale transportør som tar på seg å hente, pakke og frakte hit til Norge?

Dreweatts har en liste anbefalinger selv og har sendt forespørseler men ikke fått mye respons enda.

Jeg besøker iblant utenlandske auksjonshus, men styret med å få tilsendt kunst gjør at jeg ikke byr.

Det burde vært en knapp merket “Elon Musk” ved siden av objektet man har vunnet. Da ville kunsten vært i hus i løpet av en uke.

1 Like

Hei,

Noen som kjører Trondheim - Oslo i nærmeste fremtid? Innrammet verk 67x87

Oslo/Fredrikstad - Vestlandet(Førde evt Bergen).
Ca 50×60.

DM om nokon køyrer og har plass.

Oddemann

Det ser ut som jeg må til London denne eller neste uke for å overlevere noe kunst.

Om noen har behov for å få sendt noe den veien eller tilbake til Oslo så si ifra så kanskje jeg kan bistå.

1 Like

Trenger frakt
Fra:Trondheim
Til: Oslo
Når: 10 -13 januar

Og tilbake:
Fra: Oslo
Til: Trondheim
Når: 9 eller 10 februar

Hva: 4 stk innramma bilder str 50x70
Belønning: Etter avtale

Send meg gjerne en PM

Noen som skal Oslo :arrow_right: Sandnes i nær fremtid?
(Innrammet bilde, ca 105x80)

Hei,
Kjører Oslo - Trondheim
Trondheim - Oslo 13 Januar om noen trenger frakt ene eller andre veien.

Kjører en ID Buzz for å hente kunst selv.

4 Likes

Fra:TooManyPrints Oslo
Til: 6800 Førde
Størrelse: 1.stk innramma bilde 50×70ish.
Frist/dato: Etter avtale

Noen her som skal strekningen Haugesund-Bergen neste uke? Send meg en PM😊

Hei!
Noen som kunne fraktet et innrammet bilde med mål ca 1 meter x 80 cm fra Bergen til Stavanger?

Frist/dato: Etter avtale

Send meg gjerne en PM