Transport av kunst Oslo til Bergen

Hei,

det settes opp en transport fra Oslo til Bergen med avreise innen 1 - 3 uker, når bilen er “full”, så kjører den.

Dersom noen trenger å få fraktet kunst eller annet, så ta kontakt med Øystein på 906 25 542 for å avtale henting og levering.

Hvis noen fra forumet tilfeldigvis skal kjøre over fjellet selv om litt, så send meg gjerne en PM. Betaler for frakt :slight_smile:

1 Like

Når går bilen andre vei? :blush:

Samme dagen som den ankommer, dvs. avhengig av avreisetidspunktet fra Oslo. Bare å ringe eller sende sms, så blir du satt opp på listen.

Kjører Oslo-Bergen i morgen. Har litt plass.

1 Like

Flyr Bergen Oslo på tirsdag med retur mandagen om noen har behov for å frakte noe i tube.

1 Like

Bergen - Telemark. 25.05.2018, klokka 2030.
Plass til tuber.

Noen som kjører strekningen Bergen - oslo i løpet av nærmeste fremtid? :slight_smile:

1 Like

Noen som kjører Oslo-Bergen i løpet av en uke eller to? Trenger å få fraktet et bilde.
Alternativt kjører jeg og henter det selv om et par uker og kan hjelpe til med transport om noen har behov🚚

Er det noen som kjører Oslo - Bergen?
Har to innrammede bilder som jeg skulle hatt over fjellet.

Alternativt Voss Transportservice (vts). Kjører regelmessig Bergen-oslo. Koster mellom 1000-1500, men verdt det mtp at det er dør-til-dør og alt du trenger å pakke med er noen runder med bobleplast

Anbefaler også Nimber
Tipper 500 per bilde ish ?

Har du tatt kontakt med Øystein (øverst i tråden)? :slight_smile:

Øystein skal frakte fra Oslo til Bergen rundt den 6 januar til informasjon:)

Sendte Øystein en SMS, ikke fått svar enda.

Han svare nok snart da jeg skal ha 2 verk samme vei😀

1 Like

Noen som vet om andre muligheter for frakt Bergen - Oslo, evt Hønefoss. Øystein er opptatt med andre oppdrag akkurat nå. Stort verk (130x160cm) ?

Nimber er det endel som har brukt.

personlig ville jeg valgt nimber, har selv brukt det noen ganger

2 Likes

Evt. spandere en togbillett for en student mot at de tar med bildet på toget.

1 Like

Om det lar seg gjøre ville jo det faktisk gitt en god samvittighet også, tommel opp for den !