Frame It Bergen

Flott innramming :clap:

1 Like

Då har mannen til kunden endelig fått denne og vi har fått gleden av å dele den med dere. Er vel ikkje helt innenfor som kunst, men kanskje mer en inspirasjon til en innramming.

15 Likes

Ufattelig bra og kreativt utført! Hadde blitt knall glad for noe slikt, men med en annen drakt haha!

1 Like

Meget flott arbeid!

1 Like

Meget imponert! Godt håndverk og absolutt kreativt, hatten av​:raised_hands::raised_hands:

1 Like

Takk for det:-) Vi rammer inn hvilke drakt som helst, men kan ikkje love sammen lidenskap om logoen ser annerledes ut! Hehe…

1 Like

Nydelig jobb, hvilket lag er det der?

6 Likes

Forhåpentligvis det neste stor laget i engelsk fotball:-)

Etter nok en uke med mye og mange forskjellige oppdrag tror eg dette blir ukens favoritt😍

27 Likes

Tusen takk @makk82 for fantastisk service, arbeid og hjelp hos Frame It! Er super fornøyd med innramming :blush:

11 Likes

Bare hyggelig:-) tusen takk for oppdraget og god tilbakemeldinger👍

2 Likes

Ett par bilder til:-)

12 Likes

Fra gatene i Roma til ett rammeverksted i bergen:-) Maleri på lerret spent opp på alublindramme og rammet inn med en passene list.

10 Likes

Nok ett ærefullt oppdrag:-)

13 Likes

Fikk gleden av å ramme inn disse to nydelige trykkene av Pichiavo rett før jul. Begge henger flytende med ca 2cm luft til bakplaten noe som ha en fantastisk skygge effekt og følelsen av at det virkelig flyter inni rammen.

21 Likes

En heldig kunde som er så heldig å får nyte dette nydelige bildet til ett glass vin i kveld:-) God helg!

15 Likes

Det nærmeste eg kommer en Pøbel samling:-)

14 Likes

Noe bilder fra gårdagens prosjekt. Flytende montering av x-finer plate med bak belysning:-)

17 Likes

Utrolig stilig😍

1 Like

Kjenner at eg ble litt misunnelig på de som skal få se denne skjønnheten hver dag😍

13 Likes