Frame It Bergen

Nydelig!

1 Like

Må vel bare gratulere Bodø/Glimt med seriegullet i 2020 og takke kunden for oppdraget.

8 Likes

Når kunden ikkje finner de fargene de ønsker, er det bare å finne frem sprayboksen:-)

20 Likes

Ett av Prefab sine fantastisk verk rammet inn med dobbel list og dobbel passepartout😍

12 Likes

Blir vel ikkje mye nydeligere enn dette😍

11 Likes

Ja dette var lekkert. 5 lag med pp ? Svart pp gjør jo det hele så utrolig mye tøffere. Tøft :fire:

2 Likes

Ja, ble 5stk til slutt:-) Gav en fin dybde i bildet og som du sier det siste svarte er jo prikken over i’n på selve innrammingen:-) men for noen bilder😍

Helt fantastiske detaljer i denne innrammingen hos Marius og Elisabeth i Frame It! Tusen takk​:blush::raised_hands:

10 Likes

Ett av mange nydelige trykk fra Prefab😍 Rammet inn med sort list, kunstglass og gullfarget avstandslist😊

10 Likes

Sykt, dette har gått meg hus forbi​:see_no_evil: grattis :+1:

2 Likes

Ett kult minne å ta vare på etter en middag med dronningen😊

15 Likes

Frame It leverer :star_struck::pray::fist:

14 Likes

Ble jo kanon bra det der😍

3 Likes

Helt konge :pray::postal_horn::airplane::boom:

2 Likes


Fikk endelig opp Sandraene og :star_struck:
Ble amazing med 5 PP :boom:

10 Likes

På tide​:stuck_out_tongue_winking_eye: de der er bare helt fantastisk​:heart_eyes::raised_hands:

3 Likes

Tok fyr de ja :fire::partying_face:

Ikke glemme pezene og :pray:

Passet dønn inn :boom:

Once you go black you never go back :sunglasses:

15 Likes

Helt rått❤

2 Likes

Kult bilde fortjener en kul innramming:-) dobbel list, kunstglass og sort passepartout med rød kjerne:-)

14 Likes

Vi bergensere er no alltid stolt og kry over byen vår, men arbeidet til Marianne Skjelbred tror eg nok eg hadde satt pris på uansett hvilken by hun hadde malt😍


10 Likes