Frame It Bergen

Var litt fascinert av arbeidet hennes, helt til hun begynte dra inn gud, jesus og religion i kunsten sin, det var turn off​:smirk::-1:

3 Likes

Disse verkene har ikkje eg fått med meg, men forståelig at det kan være en turn off selv med fantastiske arbeidet som ligger bak.

1 Like

Då er det noen uker siden ferien var over for denne gang, så godt å komme i gang igjen med full produksjon. Men det verste med å være rammemaker er at du på ett tidspunkt må levere fra deg alle disse nydelige verkene:-( men på den positive siden fikk vi no gleden av å jobbe med de å:-)

Her er tre fantastiske trykk montert flytende på på sort bakpapp, med sort list og kunstglass😍

1 Like






27 Likes

LEKKERT! Hvor stor ble rammen med les deux flytende?

Om eg ikkje husker helt feil ble yttermålene 84x114.

2 Likes

Ny utstilling for november måned😍

Kunstner: Trygve Amundsen









10 Likes

Det sies vel at det ikkje er størrelsen som teller!!




11 Likes

Mens folk koste seg i køen til Sandra utstillingen, fikk eg gleden av å ramme inn dette nydelige verket😍

20 Likes

Er det der interart rammetype 2022? Går å venter på 2 verk i 2022 og får omtrent ikke sove! GLEDER MEG VILLT!!

1 Like

Nei, dette er en Lundeby list. Men du har mye å glede deg til, list 2022 er utrolig flott😍 håper vi får se det ferdige resultate😊

2 Likes

Det skal du nok få se ja :blush:

1 Like




26 Likes

Heia Marius og Elisabeth :blush: og grattis til Makk’en som har bursdag i dag :birthday::beers:

5 Likes

Hehe… Takk for det🙌

6 Likes

Knallflink og drit hyggelig begge to!:blush::raised_hands:

3 Likes

Eneste stedet jeg går for å få rammet inn mine bilder :grinning_face_with_smiling_eyes: Flinke, hjelpsomme og ikke minst veldig hyggelig begge to! Stå på :clap::partying_face:

5 Likes

Du går aldri glipp av å stikke fingeren i siden på folk når muligheten oppstår med dine lett sarkastiske innlegg. Et innslag på forumet vi godt kunne vært foruten.

8 Likes

Fantastisk service, jeg foretrekker også å gå til Frame It selv om jeg bor et stykke unna og kunne funnet mange rammemakere nærmere.

Også er det ekstra kult å se at folk tør å satse på å bygge egen bedrift som både Frame It og Gategalleriet har gjort i Bergen.

#jegfårikkespecialpricehosframeitellergategallerietogsynesikkenoeomjantelovenellernetttrollmeddårlighumor

8 Likes

Hei og godt nyttår:-)

Håper det kommer inn masse nytt og gammelt som trenger innramming ila 2022.

Fikk gleden av å starte året med denne:

29 Likes