Frame It Bergen

Denne har eg gledet meg til en stund:-)


9 Likes

Når bitcoin blir en del av hverdagen:-)




6 Likes

Kommer mye gøy inn dørene om dagen. Å når kundene ønsker å gi oss frie tøyler, føler vi at vi må strekke oss litt ekstra. Kunne gått begge veier, men kunden ble heldigvis både overrasket og super happy:-)





32 Likes

Blitt en del Siri bilder ila uken og blir jo fort glad i disse motivene hennes:-)




10 Likes

I mars har vi gleden av å stille ut Razle sitt arbeid i utstillingvinduet vårt:-) En fargerik samling som gir en skikkelig vår følelse, så absolutt verdt en titt om man skulle være i Åsane.



8 Likes

Sånn går no kveldene:–)




16 Likes

Veldig fine! Hva er målene på pp? 5-5-5-6cm?

1 Like

5/6 stemmer👍

1 Like

Fikk gleden av å ta dette bildet ut av skatteskisten i går😍







41 Likes

Nærmer seg 17.mai og den tøffingen her er nok klar for en skikkelig feiring i år🇧🇻




9 Likes

3stk nydelige snik bilder😍




18 Likes

Dere som rammet disse! Da kommer jeg og vil ha tilsvarende :grinning:

2 Likes

Det skal vi nok sikkert fikse, men til disse har kunde hentet avstandslist her og selv tatt på gold leaf og fått de sprayet med en klart lakk. Så vist du er klar for en liten egen innsats kan vi hjelpe deg med resten:-)

3 Likes

He’s on fire🔥

6 Likes

Glemte å ta bildet av verket ferdig innrammet, men er main utgaven av AFK sitt Pop rammet inn med dobbel passepartout og sort list:-)






12 Likes

Sånn ser det ut uten app:-)

9 Likes

HammER sitt kommende trykk!



12 Likes

Alltid gøy med tilbakemeldinger og bilder fra kunder:-)
Ett av xl-trykkene til Sandra rammet inn med en massiv sort ramme og montert flytende på sort bakplate.


17 Likes

Er bare ett klistremerke, men restene til denne listen klarte eg ikkje å kaste😍

25 Likes

Dette blir jo spennende, heltre eikelist med mahogni kiler😍

18 Likes