Frame It Bergen

Ett lite ramme bytte++😍


12 Likes

Våren er her og er vel mange som drømmer om å komme seg på sykkelen igjen, vet hvertfall eieren av dette bilde gjør det:-) Var vist en svart og rød sykkel også😎

3 Likes

Rammer inn noe svære greier for Foam gallery som skal holde utstilling for Jon Dagfinn Heimstad mellom 11-19.mars.

Ønsket å ha det flytende med revne kanter👌





8 Likes

9 Likes

Sist tilskuddet her fra.

Men mye annet spennende å se på utstillingen også, tok ett par bilder når eg var oppe å leverte.







6 Likes

To nydelige bilder av Snik rammet inn med sort passepartout og avstandslister dekket av gold-leaf😍






14 Likes

Veldig smakfullt og fint - nice job! :clap:

1 Like

Lett når eg lar kunden styre showet😅

Nice! Hva ble ytre målene med ramme på Ascension?

Litt usikker, kan sjekke i morgen:-)

1 Like

Yttermålene ble ca 66,5cm x 104cm

1 Like

Så var det bare å ta saken i egne hender igjen då:-)

Et Sandra trykk med goldleaf rammet med 3mm tykk passepartout og hjemme slissete avstandslister:-)




10 Likes

Fikk endelig testet de nye bjørke listene:-)

9 Likes

I dag er det 7år siden denne stjernen forlot oss😥 Så følte det var på høy tid at vi gav dette trykke til fru Bugge en verdi innramming.

5 Likes

Då har M.u.M inntatt plass i utstillingsvinduet vårt😍

https://instagram.com/_m.u.m_?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

4 Likes

Nytt prosjekt for en av våre gode kunder😊
Scuba diver av Martin Whatson på messing plate, monter i en float ramma i eik, men måtte frem med sprayboksen for å få det akkurat sånn kunden ønsket. Vi er meget fornøyd med resultatet, så er det bare å krysse fingrene for at kunden blir like happy🤞





22 Likes

Veldig pen innramming som passer godt til bilde. Du / dere er skikkelig flinke!

2 Likes

Takker, men kunden skal ha mye av æren på denne😊

2 Likes

Svigerfar ønsket seg en boks der han kunne stille ut noen av skattene han og metalldetektoren har funnet opp igjen årene.

Håper han blir fornøyd​:crossed_fingers::crossed_fingers:





12 Likes

Lenge siden!

Men denne følte eg fortjente og bli delt. Relativt stort lerret (120x160) med en kraftig ornament ramme. Ligger med link til kunstner om noen har lys å følge han:

https://www.instagram.com/sipros_sipros?igsh=MWtjeHBpajU3ZXVxdQ==

4 Likes