Galleri Bergen

Hei. Jeg er som resten av Norge på norgesferie og har ankommet Bergen By. Har en del tid til overs og lurte på noen av dere kunne anbefale noen gallerier i Bergen? Gjerne street-art.

Mvh Lars, forvirret sørlending på Bergensferie😅

Gategalleriet, men de er stengt til 1. August. Men kan se inn gjennom store vinduer

Bergensgalleriet

KA galleri

Takker! Får myse litt i vinduet på Gategalleriet

Dra på KODE og se Picasso. Den er nydelig :slight_smile:

2 Likes

Anbefaler deg å stikke innom rammeservice som har ett galleri med mye spennende i underetasjen! Ligger sentralt i byen!

2 Likes

I Bergen skal du se ute i gaten! Let etter trange smug og kikk deg rundt.
Gatekunstens hovedstad i Norge iallefall :ok_hand:

Sjekk ut “Streetart Bergen” på Facebook!

6 Likes

Kan vel og nevne skur 14 inne i sentrum, gamle tine meierier, er vell en vegg på gamle biltilsynet på spelhaugen og? Fin vegg i Sandviken like ved sandvikstorget og. Kan gi deg nøyaktig plassering ved interesse på Sandviken og skur 14.

1 Like


Noen som vet hva som er på gang her?

6 Likes

Spennende!

:shushing_face: :shushing_face: :shushing_face:

Gatekrigen er igang :joy::fire::fire::fire:

https://proff.no/selskap/underground-art-and-framing-as/bergen/butikkhandel/IFBUUSF10MC/

KA Galleri som skal til med innramming under eget navn?

3 Likes

Lukter svidd når ammunisjonen er småbarn som blåser sommerfugler og ballonger. Men det ser ut til at det er slikt piss folk vil ha…

7 Likes

Har selv ingenting med dette å gjøre.
Deler bare for se som lurer på hva det er og når det skjer noe.

https://undergroundgallery.no/

For meg ser set ut som at Monika og Karsten som starter noe ala KA-Galleri, et søsterselskap e.l. som skal selge samme greiene.

Ref:
"Vi gleder oss veldig! :heart:
Snart åpner vi i eget og nytt lokal, i et moderne og sentralt området, Bergen.
Vi vil ha galleri, innramming, eventer, kunstutstillinger med håndplukket internasjonale gatekunstnere og lokale kunstnere.

Nettsiden er snart klar og mer info kommer, følg med."

Om noen har mer info, del gjerne :blush:

1 Like

Jeg liker KA Galleri, men håper på større artister med den den nye satsingen.

Så du mener vagina og penis er bedre ?
Hva er din definisjon av kunst og hva liker du?

Hvorfor akkurat penis og vagina? Er det motsatt av småbarn som blåser sommerfugler? Jeg tror ikke jeg hang helt med her :joy:

1 Like

Dette kan ikke gå bra :flushed::flushed::flushed:

Vel tolker at verk med småbarn som blåser sommerfulger er piss og ikke av kunst, så da lurer jeg på hva verk med vagina og penis er ?

1 Like

Noen som har erfaringer med innramming hos KA/Underground Gallery i Bergen og vil dele?

Har et Mr Jago - The Mental Traveller som skal leveres til rammemaker snarest. Ser at Underground Gallery kjører 20% rabatt på innramming nå i september.

1 Like