Galleri Günther & Rammemaker Roald Sundal

Galleri Günther og rammemaker Roald Sundal flytter sammen i nye og bedre lokaler. Den offisielle åpningsfesten blir 13. Oktober. Dørene åpner kl 12, og det vil bli servering av mat og drikke frem til kl 17:00. Gallerist “Aleksander Isdal Günther” flytter og starter opp med nytt konsept om å ha mer gatekunst på veggene. Jeg synes selv det er et veldig spennende miljø, og kunstnerene har ofte sterke meninger bak det de gjør. Jeg vil også ha inne en del lokale kunstnere fra nærområdet som driver med gatekunst el noe i urban-pop art sjangeren. Det gjør det kjekkere for meg å ha bilder på veggene som jeg selv er interessert i. Rammemaker Roald Sundal gir 5% på innramming til kunstveggen medlemmer hvis du oppgir brukernavnet ditt i butikken. Den 13. Oktober vil det også være print release på kunstneren “MITO” sine nye giclée trykk. Legger ved noen bilder fra de nye lokalene, sammen med noen av MITO sine trykk som slippes. Håper det kommer en del folk innom. Adressen er: Borggata 5, 5417 Stord.

v

15 Likes

Tøft at det satses! Tommel opp for deg og dere og lykke til​:100::100:

3 Likes

Lykke til :slight_smile:

2 Likes

Tusen takk folkens!! Blir spennende, skal legge ut noen bilder i morgen også

2 Likes

Takk for bilder, det ser bra ut! Lykke til :slight_smile:

1 Like

Gratulerer. Et flott galleri.

1 Like

Takk! Åpningen gikk veldig bra, mange folk kom innom. Er dere interessert i å følge meg videre kan dere sjekke ut facebook eller instagram siden min @gallerigunther

1 Like