Fra 1. november eies Oslo Nowhere av Galleri Kollekt i Frognerveien i Oslo.
OsloNowhere.com er et kult alternativ og samleplass for salg av kunst for både nye og etablerte kunstnere.
Oslo Nowhere ønsker å være den plattformen på nett som samler flest populære og dyktige kunstnere, uten at det går på bekostning av kredibilitet. Plattformen konkurrerer heller ikke med noen andre gallerier.
Be as precise as possible. You will be added to our interest-list and you will be informed if you are one of the holders who will have the opportunity to buy a piece of our most wanted artists. We reveal new works every day until Easter Eve 12 o`clock.
Get on the list!
By writing your email below, you also allow OsloNowhere to send you newsletters.
På Hama er jeg helt enig, når det kan kjøpes til under halvpris på FINN. men MW er relativt likt ift markedet. men selvfølgelig - er markedet høyt eller lavt da? men ja, ift til markedet synes jeg MW var innenfor priset.
Sett litt på de ulike verkene. Jeg synes ikke prisene var så ille jeg, men kanskje jeg har fått solstikk og at antennene mine er ødelagt etter at jeg prøvde å kjøpe noe pøbel greier til en noe høyere pris. Da blir jo plutselig 10k ikke så ille… kunsten har ødelagt meg! Jeg synes et grafikk kort til 10k er dyrt, men noe papir på veggen til samme pris… ja det er jo billig…eller…
Alt er relativt, om det er dyrt ell billigere avhenger jo også av hva du for solgt det for om du noen gang skal selge. Litt som Rolex-klokker, du får stort sett igjen det du gav
We are selling a selection of framed prints from our street artists; Martin Whatson, Hama Woods, Kim “Sinnsykshit” Larsen. These works will be made available on oslonowhere.com the last day of the year!
Friday 31.12.21
Time: 12 P.M CET (noon)
Have a look here and plan the last gift for yourself or someone you care about.