Galleri Kollekt presenterer OsloNowhere.com

Fra 1. november eies Oslo Nowhere av Galleri Kollekt i Frognerveien i Oslo.

OsloNowhere.com er et kult alternativ og samleplass for salg av kunst for både nye og etablerte kunstnere.

Oslo Nowhere ønsker å være den plattformen på nett som samler flest populære og dyktige kunstnere, uten at det går på bekostning av kredibilitet. Plattformen konkurrerer heller ikke med noen andre gallerier.

Velkommen!

Jonas

20 Likes

opp :wink:

1 Like

EASTER EXHIBITION

Nye verk blir lagt ut hver dag.

Dagens tilgjengelige verk:

MARTIN WHATSON

ESTRATEGA MAIN ED

HAMA WOODS

64 STORIES

SNIK

TRANSCEND BRASS XL

MARTIN WHATSON

BEHIND THE CURTAIN THE WALL PEZ COLLAB

UTSOLGT

MARTIN WHATSON

BEHIND THE CURTAIN LANDSCAPE ED

UTSOLGT

MARTIN WHATSON

BEHIND THE CURTAIN BACK TO THE FUTURE

MARTIN WHATSON

BEHIND THE CURTAIN REVERSE LANDSCAPE

MARTIN WHATSON

FLAG

ARE YOU INTERESTED

SUBMIT HERE

EASTER EXHIBITION

Be as precise as possible. You will be added to our interest-list and you will be informed if you are one of the holders who will have the opportunity to buy a piece of our most wanted artists. We reveal new works every day until Easter Eve 12 o`clock.

Get on the list!

By writing your email below, you also allow OsloNowhere to send you newsletters.

3 Likes

NOWHERE PRINT COLLECTION

Martin Whatson, Hama Woods & Sinnsykshit

2 Likes

Dette var stive priser…

5 Likes

men det selges til den prisen, så er det da stivt? :wink:

2 Likes

Betyr vel ikke at prisen ikke er stiv selv om det selges? :man_shrugging:t2::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Fair enough, men ser ikke helt for meg at noen kjøper et Hama Woods trykk til nesten 20.000

The American hypetrain is on fire :fire::fire::fire: Toot toot! :sweat_smile:

2 Likes

På Hama er jeg helt enig, når det kan kjøpes til under halvpris på FINN. men MW er relativt likt ift markedet. men selvfølgelig - er markedet høyt eller lavt da? :wink: men ja, ift til markedet synes jeg MW var innenfor priset.

Sett litt på de ulike verkene. Jeg synes ikke prisene var så ille jeg, men kanskje jeg har fått solstikk og at antennene mine er ødelagt etter at jeg prøvde å kjøpe noe pøbel greier til en noe høyere pris. Da blir jo plutselig 10k ikke så ille… kunsten har ødelagt meg! Jeg synes et grafikk kort til 10k er dyrt, men noe papir på veggen til samme pris… ja det er jo billig…eller…

7 Likes

Alt er relativt, om det er dyrt ell billigere avhenger jo også av hva du for solgt det for om du noen gang skal selge. Litt som Rolex-klokker, du får stort sett igjen det du gav

OSLO NOWHERE

NEW YEAR PRINT COLLECTION

Celebrate the new year with us!

We are selling a selection of framed prints from our street artists; Martin Whatson, Hama Woods, Kim “Sinnsykshit” Larsen. These works will be made available on oslonowhere.com the last day of the year!

Friday 31.12.21
Time: 12 P.M CET (noon)

Have a look here and plan the last gift for yourself or someone you care about.

HAPPY NEW YEAR!

MARTIN WHATSON

Figure at the Window Main ed
Figure at the Window Main ed
NOK 29,400.00
View

Panda Main ed
Panda Main ed
NOK 25,200.00
View

See all

HAMA WOODS

Leopard Walking Grey
Leopard Walking Grey
NOK 13,650.00
View

64 Stories
64 Stories
NOK 12,600.00
View

See all

KIM “SINNSYKSHIT” LARSEN

A Split City
A Split City
NOK 18,900.00
View

Utkikkspost
Utkikkspost
NOK 13,650.00
View

See all

7 Likes

Her føler jeg de prøver å presse opp egen kunstner ift prising, Kim Larsen. meget høyt ift hva de faktisk omsettes for?

4 Likes