Galleri Soli Brug

Oppretter en tråd på Galleri Soli Brug i Sarpsborg. Et flott galleri som det er utrolig hyggelig å samarbeide med. Jeg dekker utstillingene deres gjennom kulturbloggen Ille Bra Blogg (www.illebralogg.no)

Vet ikke om dere har fått med dere kunsten til Axel Vindenes fra Bergen? Han imponerte meg stort og han er med på utstillingen på Soli Brug nå i februar 2021. Han er i godt selskap med masse flotte kunstnere fra hele landet.

Jeg har laget en liten film der dere får en smakebit på hva galleriet har å by på. De har åpent hver dag melom 13 og 17 og i ukedagene er det godt om plassen dersom du er ute etter litt variasjon, miljøskifte og kunstinspirasjon:

10 Likes

Har tenkt flere ganger at det ville være hyggelig med en tur. Kanskje når ting roer seg litt. :slight_smile:

1 Like

Her er en ny film fra meg! Om Kai Fjell-utstillingen på Soli Brug! Han er fantastisk.

2 Likes

Soli Brug i Sarpsborg er et galleri dere bør sjekke ut, folkens. Kun en drøy time fra Oslo! De representerer en haug av flotte norske, samtidskunstnere. Nå er gallerist Ole Dørje selv aktuell med separatutstilling. Les mer her :slight_smile:

2 Likes

Siste mulighet til å få med seg den råkule utstillingen på Galleri Soli Brug i Sarpsborg. Fem unike kunstnere på forsommerutstillingen til Galleri Soli Brug – Ille Bra Blogg

3 Likes

Få med dere utstillingen med Fredrik Skavlan på Soli Brug. Her kan dere lese mer om Skavlans tegninger.

1 Like

Denne akvarellmaleren er det vel verdt å lese litt om. Uhyre dyktig og med en helt særegen teknikk. Stiller ut på Soli Brug nå!

Sjekket ut denne fine utstillingen denne uken. Anbefales hvis du kjører gjennom sarpsborg på E6 i sommer!

1 Like

Ta en førjulstur til Galleri Soli Brug i Sarpsborg og se den flotte utstillingen som henger der frem til 10. desember. Galleriet har åpent hver dag hele uken fra kl 13.00 til 18.00.

Artikkel og film om utstillingen her:

2 Likes

Les om den spennende kunstneren Jan Baker. I disse dager stiller han ut på Galleri Soli Brug i Sarpsborg:

1 Like

Linken virker ikke.

Så rart. Her er den på nytt:

1 Like

Begge lenkene funker for min del.