Gategalleriet inviterer til juleavslutning

Gategalleriet inviterer til siste dag i gatekunst-utstillingen Verneverdig Vandalisme. Utstillingen har pågått siden 21. august og har hatt verk fra over 30 kunstnere i denne perioden. Det blir skikkelig julefest med julegrøt, gløgg, give aways og overraskelser. Ta en pause i julestrien og sett av søndag 20. desember til en hyggelig tur til Gategalleriet.

Verneverdig Vandalisme har vist fram bredden av norsk gatekunst og har hatt utstillinger med nye og lokale kunstnere. Flere kunstnere har lansert nye trykk og lerret i denne perioden. Denne dagen samler vi verk fra alle arrangementene Gategalleriet har hatt i høst og i tillegg jobber vi med å få inn noen overraskelser.

Det vil være mulig å få kjøpt kunst denne dagen.

Gategalleriet vil på det varmeste få takke Popup Bergen og Thomas Hill interiør for uvurdelig støtte i denne perioden. Vi vil med dette få ønske alle som har vært innom en riktig god jul!

Velkommen til Kong Oscars gate 26

Kunstnere:

• AFK (NO)
  • Joy (NO)
  • Slava Nemes (NO)
  • Dolk (NO)
  • Martin Whatson (NO)
  • Pøbel (NO)
  • Skurk (NO)
  • Newton (NO)
  • M.u.M (NO / CHL)
  • Anne Angelshaug (NO)
  • Canevil (NZ)
  • Øystein Dypedal (NO)
  • Barnslig (NO)
  • Melis (NO)
  • Dot Dot Dot (NO)
  • La Staa (NO)
  • Sandra Chevrier (CAN)
  • Vidar (NO)
5 Likes

Hva er dett, en ny AFK? Kom på utstillingen og se selv, one night only. Flere overraskelser i vente.

2 Likes

kl 11, var litt tidlig etter julebordet, men skal se om ikke jeg klarer å snuble ut av sengen :smile:
Men siden jeg er litt realistisk, når er det dere stenger?

2 Likes

11 må du klare :blush: holder åpent til 16. Kan være verdt å dra seg nedover tidligere av grunner jeg ikke røper enda

1 Like

Da nærmer det seg slutten på mitt prosjekt som gallerist for denne omgang. Det har vært en fantastisk reise som til tross for mye jobb har gitt mye tilbake. Det har også betydd at jeg har forholdt meg annerledes til kunstveggen enn tidligere, blant annet vært mindre aktiv i prisdiskusjoner og tanker rundt slik.

Siste dag er på søndag så da ønsker jeg alle nye og gamle KV-medlemmer hjertelig velkommen til julestemning i Gategalleriet.

Det vil også være 10% på all gjenværende kunst i galleriet den dagen og det betyr at man kan få tak i lokal kunst og innrammede Dolk og Sandra Chevrier som fint kan konkurrere med priser her inne
:wink:

4 Likes

Det ble med de 3 månedene? Synd. Blir dog moro å ha deg tilbake som “vanlig” bruker av Kunstveggen igjen. Jeg henter popcorn!

Hold på popcornet, det er ikke slutt enda :slight_smile: Det har hele tiden vært meningen å stenge ned det lokalet da dette har vært en litt lang popup-utstilling. Det kommer nye sprell i 2016, stay tuned!

9 Likes

Bilder?? :]

1 Like

Her er litt bilder jeg tok. Bildene er tatt med telefon så ikke tidenes. Bra avslutning @azidops gratulerer. Spent på hva neste sprell blir.

8 Likes

Takk Jan for gode bilder. Kan supplere med bildene tatt av Karl Kleveland, en ivrig gatekunst-fotograf som drifter facebook-siden Gatekunst. Her er link til hans bilder på utstillingen (facebook):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1064740366925198.1073742124.214563508609559&type=3

Bilder av litt av spraykannene som ble gitt bort

1 Like