Litt drama i hverdagen må til…
Dette blir nesten som å se på en slåsskamp mellom Trygve Slagsvold Vedum og Audun Lysbakken; du håper begge taper og blir borte fra media for alltid.
Å nei. Skulle ønske de kunne vært venner:cry:
De har begge rett om hverandre 
Det der er bare tull av journalisten som ønsket å lage en sak av ingenting. Han fanget opp at Haugland mente at stensilkunst var barnehagenivå og så prøvde han å få en reaksjon fra Bart. På spørsmål fra journalist sa Petter Nord at han liker teknikken til Haugland, men at han ikke har utviklet seg. Så griper journalisten fatt i det siste. Nord skjønte ikke hva journalisten var ute etter og det er ingen isfront mellom Bart og Haugland.
Når dette ble førstesideoppslag i BA da vet man at agurksesongen ikke er over.Ikke tro på alt dere leser.