George Condo print

Er dette årets release? Trykk av George Condo via Avant Art. Noen som kjøper?

5 Likes

Jeg krysser iallefall fingrene :crossed_fingers:

1 Like

Har prøvd, men har ikke helt troen :crazy_face:

1 Like

Ringt AA?

Noen som har lyktes med å kjøpe? Jeg kjøpte de to øverste

2 Likes

Gratulerer. Ikke noe hell her, så får vente og se når de blir lansert online. Men spørs vel om det egentlig er noen igjen da :crazy_face:

2 Likes

Kult, du har vel en ok samling når du får den allokeringen! Hadde vært gøy om du delte bilder en gang:)

1 Like
1 Like

Hvilket trykk foretrekker dere?

  • Lost In Time
  • Prismatic Head Composition
  • Portrait and Head
0 stemmegivere
1 Like

Nærmer seg release nå! :slight_smile:

Noen som fikk?

Portrait and head :+1:

3 Likes

Lost in time og Prismatic head comp.

1 Like

Er vel to års resale agreement på denne :wink:

Er det på de siste trykkene av Sandra Chevrier også, men hvor mange har du ikke sett på Finn? :sweat_smile: Er vel bare å få en venn til å selge printet for deg

«While I know that it will have been disappointing not to have been able to add one of these editions to your collection, I’m delighted to share that we’re already working on our next collaboration with George Condo, another limited edition that will launch within the next 12 months» AA

8 Likes

Noen som vet hvordan det er i praksis? Kan selger/galleri/representant kreve å få kjøpe tilbake trykket til kost pris, om de ikke har blitt tilbydt det først?

Jeg tviler, dette er et forhold mellom kjøper og AA. Galleriet som tar imot/kjøper trykket har ingen bindende avtale med AA. Tror dette ble nevnt i en tidligere tråd her inne.

1 Like

Du fikk på presale?