Ghetto spedalsk

Hei! Jeg er ofte på besøk i Lofoten og nå befinner jeg meg nok en gang i området. Er det noen som vet om det er noe igjen av prosjektet til Dolk og Pøbel?

Fiskemannen er i Henningsvær. Er det noe annet å se i Henningsvær? Er det noe igjen av kunstverkene på hus på Gimsøysand og Vestvågøy og hvor kan jeg eventuelt finne de?

Hadde vært supert om noen har noe info.

Mushroom girl ved vikingmuseet i borg er det litt antydning enda :slight_smile:

Da blir det en tur innom Borg. Takk Frankvidar.

Batman og Robin er på samme huset som mushroom girl, på kortveggen. Det skal også være noe inne i huset på Gimsøya, det med «sommerfugl på hånden og gassmaske» (vet ikke tittel på denne). I Henningsvær er vel fortsatt ogaå ICWT, en liten ved kaikanten, bak glassblåsern «Engelskmannsbrygga.»

Kult. Da blir det en liten skattejakt i løpet av ferien. Jeg skal ta noen bilder om jeg finner noe. Takk Stigris.

Har hørt at ICWT er borte nå, men usikker på om det stemmer. Om du sjekker så kan du jo gi oss en oppdatering. Legger ved LINK til lokasjonen i Google Maps.

Her er LINK til Butterfly eller hva den heter.

DOLK - Mushroom Girl & Pøbel - Batman. LINK

Bruk google maps, så finner du de fleste :slight_smile:

DOLK - Prison Painter og Teddy Riot :slight_smile:

LINK

Perfekt Calizto. Blir mye lettere med et Google skattekart. Jeg skal ta bilder av de restene jeg finner her oppe og poste det her. Wish me good luck.

Den blå Maria er på toalettet i kaviarfabrikken (2 etage) :slight_smile:

Kaviarfactory er verdt besøket i seg selv, håpløst å ikke ta turen innom når man først er i området.

De har også Henningsvær skiltet, mannen som sikter med stokken, hengende på innsiden (pleide hvertfall å ha det)

Kaviarfactory er plottet inn i ruta.

Er det noe særlig igjen der nå?

Igjen av hva da ?

Er det ikke der de har solgt en masse bilder nå da, Mariken Hoff på finn.no?

Vet ikke om denne døra ble solgt;

Icwt ikke lenger synlig. Virker som det er lagt nye plater på hele bygget. Krysser fingrene for at den er bevart bak.

Kan ikke huske at den døra har vært utstilt på Kaviarfactory, kan godt hende den var det helt i begynnelsen, var hvertfall ikke der i 2016.

Henningsvær skiltet med den gamle mannen har hvertfall vært ved inngangen til selve utstillingen, men aldri vært til salgs, så har de jo Pøbel Maria på toalettet i 2 etasjen, ellers så har de hatt noen Dolk og Pøbel trykk til salgs, samt Dolk canvas.

Var mest en anbefaling om å stikke innom Kaviarfactory fordi det i seg selv er verdt et besøk til Henningsvær, er imponerende hva de har fått til.

Her kommer bildene. For en dag det ble.

ICWT er borte

Kun en teksten PØBEL inne. Resten av de to husene var tomme.

20 minutters spasertur i myr for å se Prison Painter og Teddy Riot.

Butterfly og Pipesmoking Fisherman holder seg bra i noen år til.

Ellers var det mye å se av Mr. Hmm?? og Solsoldat

Mr. Hmm??

Solsoldat