God jul 18/19!

God jul og godt nyttår til alle KV’ere! :champagne:

Håper det ligger masse kunst under treet i år!

Pakker inn siste gavene nå:

20 Likes

God Jul! :santa:t2:

God jul!

Riktig god jul! :santa::gift::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Like

Hei @Christian @Gard , @Gulosten , @torulv og alle KV’ere

Som ny i dette feltet, må jeg berømme dere for at KV er et vanvittig bra forum sammenlignet alt det andre jeg har sett

Jeg har lært en del fra informative emner og kommer til å lære mer og mer

God jul og godt nytt år

6 Likes

God jul, gaven fra secret Santa er kommet!

Takk for et supert kunstår. Mye herlige diskusjoner gjennom året som har vært og jeg synes nivået på forumet har hevet seg MANGE hakk. Og jeg har en følelse av at medlemstallet reflekterer det.

Takk for flotte bekjentskaper og ryddige handler! Håper å møte flere av dere i året som kommer.

Ønsker alle en avslappende julefeiering. Harde pakker. God akevitt. Interessante bøker. Hyggelige sammenkomster. Heftige diskusjoner. Og husk å sett av litt på budsjettet til neste års slipp, det blir minst like bra som i år😄

5 Likes

God jul!

Jeg ønsker meg større vegger til neste år. Men det får jeg ikke så noe må nok selges før noe nytt kommer inn😥

Her er også secret santa pakken under treet, pinnekjøttet i vann og julestemningen kom sigende når Grevinnen og Hovmesteren rullet over skjermen!

Gledelig Jul til alle! :santa:

2 Likes

:santa:t4::santa:t4::santa:t4::santa:t4::santa:t4:
https://www.instagram.com/p/Br0PpQ1A-ns/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9avo5w6780tv

2 Likes