Godt nyttår - Kunståret 2015

Godt nyttår da folkens. Hva blir høydedragene i kunståret 2015. Jeg gleder meg til nye Dolk prints, og at jeg kanskje skal få kloen i en Stik ila året.

5 Likes

Godt nyttår, - spesielt til dere som ‘bor’ inne på forumet! Vi koser oss! :wink:

Som i fjor håper jeg at det nye året bringer en Push opp på min vegg. Prioriteringer… Ellers så vurderer jeg å selge alt jeg eier og har for å forsøke å få tak i et eksemplar av Per Kleivas “Amerikanske sommerfugler”… Prates i det neste året!

3 Likes

Godt nyttår godtfolk!

2 Likes

Godt nyttår! Satser på å få kloa i et par Dolk trykk og en Eelus i løpet av 2015.

1 Like

Godt nyttår. Katrin Fridriks og Adam Neate står øverst på ønskelisten min for 2015!!

Godt nyttår! Mye som skjer neste år, men første jeg gleder meg til er Melgaard + Munch utstillingen i slutten av januar.

1 Like

Godt nyttår! Håper DDD leverer i år og noen nye norske som overbeviser og tar et steg opp :smiley:

2 Likes

Vet hvertfall om 2 som har planer om å ta et steg opp :wink:

4 Likes

Godt nyttår ja! Neste store kjøp for min del tror jeg blir en Munch, men sikkert mye annet som dukker opp i 2015 også :smile:

1 Like

Personlig håper jeg Dolk tar et steg opp… Håper han gjør noe svært, uten at jeg videre forstår hva jeg selv mener :wink:

Håper noen av fjorårets ønsker gikk i oppfyllelse.
Takk for et innholdsrikt 2015… Godt nytt år og til lykke med 2016!

Har et prosjekt jeg ønsker å realisere, så jeg sier takk for meg på Kunstveggen.
Peace out :wink:

2 Likes

Kjedelig å miste deg her på kunstveggen @bambi håper du kommer tilbake!

1 Like