Godt nyttår da folkens. Hva blir høydedragene i kunståret 2015. Jeg gleder meg til nye Dolk prints, og at jeg kanskje skal få kloen i en Stik ila året.
Godt nyttår, - spesielt til dere som ‘bor’ inne på forumet! Vi koser oss! 
Som i fjor håper jeg at det nye året bringer en Push opp på min vegg. Prioriteringer… Ellers så vurderer jeg å selge alt jeg eier og har for å forsøke å få tak i et eksemplar av Per Kleivas “Amerikanske sommerfugler”… Prates i det neste året!
Godt nyttår godtfolk!
Godt nyttår! Satser på å få kloa i et par Dolk trykk og en Eelus i løpet av 2015.
Godt nyttår. Katrin Fridriks og Adam Neate står øverst på ønskelisten min for 2015!!
Godt nyttår! Mye som skjer neste år, men første jeg gleder meg til er Melgaard + Munch utstillingen i slutten av januar.
Godt nyttår! Håper DDD leverer i år og noen nye norske som overbeviser og tar et steg opp 
Vet hvertfall om 2 som har planer om å ta et steg opp 
Godt nyttår ja! Neste store kjøp for min del tror jeg blir en Munch, men sikkert mye annet som dukker opp i 2015 også 
Personlig håper jeg Dolk tar et steg opp… Håper han gjør noe svært, uten at jeg videre forstår hva jeg selv mener 
Håper noen av fjorårets ønsker gikk i oppfyllelse.
Takk for et innholdsrikt 2015… Godt nytt år og til lykke med 2016!
Har et prosjekt jeg ønsker å realisere, så jeg sier takk for meg på Kunstveggen.
Peace out 
Kjedelig å miste deg her på kunstveggen @bambi håper du kommer tilbake!