Godt nyttår!

Da ønsker jeg dere et godt nyttår godtfolk.
2017 har hvert tollvesenets år.
Ganske så kjedelig egentlig, men færre flipperdiskusjoner, og det er jo bra.
Jeg har for min egen del hvert innom her minst 1 gang for dagen, og satser på å holde streaken gjennom 2018 også.
Så får vi håpe på fete slipp, gli på F5 knappen og at lotteriene havner i gamlelandet.

Happy new year!!

:birthday: Godt Nytt År Kamerater! :fireworks: :sparkler:

Godt nyttår til dere alle sammen :champagne:
Og takk til Kunstveggen samfunnet for året som er gått.
Ønsker samtlige til lykke med kunstjakten i 2018 :mag_right::rofl:

Godt nyttår folkens :clinking_glasses::fireworks:

Gratulerer! Jeg har nettopp funnet ut at en kalkun skal stå inne i flere timer helst, og jeg putta den inn nå. Så det spørs om avslutningen blir like god som året har vært.

Godt nytt år, og skål til alle!
(Ikke matskål, hundeskål eller noe… men en skål til al… ja, dere skjønner).
Heei!

H.

Må få takke for mottakelsen på forumet her ila høsten! :smiley:
Håper på eit like interresant 2018, så måtte alle nyte den høylytte kunsten som blir å se på himmelen over landet vårt ila kvelden! :smiley:

Godt nytt år! :fireworks:

Godt nyttår alle sammen ja. Håper på mye spennende lanseringer i 2018,og mange gode diskusjoner. Må vel rette en extra nyttårshilsen til @Shagga_Son_of_Dolf som jeg iflg statestikken til KV har hatt mest kontakt med.

Med håp om økende samlinger av meningsfull samtidskunst i året som kommer. FN`s generalsekretær António Guterres tar opp viktige verdensproblemer som mange av folka våre aktualiserer i sine bilder på fremragende måter. Og har gjort lenge. Jeg er helt enig med han i at 2017 ikke har gjort verden til det bedre. Jeg tror det er på tide at de fleste av oss begynner å brette opp arma litt for etterkommerne, og tar med meg det inn i det nye året. Så får vi håpe 2018 kan snu trenden.

Godt nyttår ja godtfolk! :slight_smile:

Godt nytt år til alle her inne som bidrar til å gjøre KV til et obligatorisk sjekkpunkt i løpet av dagen! :champagne:

Godt nyttår! Håper alle har hell på de slippene dere prøver på i 2018!:grinning:

Godt nytt år fra Nord

Godt nyttår fra Sørlandet :boom:
Gleder meg til ett 2018 med mange nye spennende releases… og ikke minst mere veggplass :v:
Håper mange nye store trykk (og originaler) havner i Norge neste år

Godt Nyttår fra Bergen

Godt nyttår og håper på mer kunst ila 2018 enn 2017 :black_square_button::monkey::dash::dash::dash::dash:

Godt nyttår alle sammen! Håper på et kunstnerisk 2018!

Hipp! Godt nyttår. Håper dere ikke er alt for tung i pappen i dag :stuck_out_tongue: Måtte lottogevinsten tikke inn på konto sånn at jeg kan kjøpe enda mer deilig kunst. Ja, ego som jeg er. :smiley: