GP - Online Group Show

3k GBP for mw/Sandra ed. 25? Sinnsykt. Det samme er 1k gbp for pp and main edition Sandra.

4 Likes

Ja, må si jeg er overrasket over at de priser så høyt(eller egentlig ikke, er jo GP det er snakk om).

1 Like

Jeg kjøpte noen lodd. Går til en god sak :slight_smile:

1 Like

Forstår jeg det riktig i at man vinner med en gang loddene er betalt, eller skjer det seinere?

Trekkast på slutten av Group Show antar eg.

Ja ser de skriver det på Instagram, var bare noen av de storyene som var litt misvisende der det står at de gjør ordren klar for sending

Tror de blir trekt en gang etter 14. Juni :slight_smile:

Uoffisiell Status på veldedigheten så langt:

PEZ-230
MW-800
SC-350
SNIK-90
NV-120
JB-80
Fin-330
LM-105
Fana-120

totalt:
2225 x 5 = 11 125 GBP så langt - veldig bra :tada:

5 Likes

Det er rått at Martin er så populær. Jeg tror ikke jeg syns hans bidrag her er det kuleste, men det drar åpenbart inn folk!

1 Like

@Alinoe Absolutt! :slight_smile:

@Shagga_Son_of_Dolf Kan jeg spørre hvor du har infoen fra? Gøy å se hvor mange lodd som alt er solgt :slight_smile:

Sansho trykkene gikk fort, på ca. 2 min. Klarte dog å sikre meg et main og er meget fornøyd med det :smile:

3 Likes

Usikker på om jeg synes det er veldig bra.
MW sin nyeste mini skal ut med 295 * 150 = 44 250. Ergo har de klart å raffle under 10% av hva de skal ta inn på å selge hans nyeste mini. Helt klart at det er forskjellige motiv osv, men noe sier meg at prisen på den nyeste minien kanskje er litt overvurdert. La oss se

2 Likes

Der klarte me jaggu å kjøpe et blide på slipp. Og ikke bare det, kånå fekk også tilslag på samme bildet :smile: Så da ble det 2 stk:

FINDAC “SANSHO” BLACK WHITE GOLD LEAF ED OF 20

2 Likes

Regner vel med at MW printene er utsolgt etter få minutter. Enig i at prisen er stiv mtp størrelse.

MW printene er sikkert utsolgt ila de første minuttene og omsettes sikkert høyere i annenhåndsmarkedet. Mitt poeng var mer at jeg ikke var enig i at 800 solgte “lodd” til 5£ var fryktelig bra, da det nye mini-printet skal selges for 10x så mye totalt.

2 Likes

Om noen vil ha hjelp til å prøve å skaffe ett MW miniprint den 7, eller en original så kan jeg gjøre et forsøk.

Er for så vidt enig i det meste av det du skriver, men skjønner ikke helt hvordan det er negativt på noen som helst måte at en norsk kunstner er populær på verdensbasis? Er det ikke bare kjekt at han MW gjør det bra? Forstår ut fra hva jeg leser at flere er noe negativ til GP sin businessmodell. Det skal jeg på ingen måte uttale meg om siden jeg er ganske ny på å kjøpe kunst og kun har hatt med de å gjøre et par ganger. Men må si jeg heier på MW som gjør det bra, selv om han velger å samarbeide med GP.

Jeg er veldig positiv til at MW høster internasjonal anerkjennelse og økte priser.
Fantastisk for norske samlere at utenlandske/amerikanske kjøpere byr opp med en allerede svak norsk krone.
Er mer skeptisk til at hypen kanskje virker noe kortsiktig ? Selge mini-prints for en halv million, som tidligere har blitt gitt bort gratis.

Ja prisen er helt hinsides mtp størrelse. Er kvaliteten på de som selges lik de som tidligere er gitt bort?

Det finnes kun ett slikt mini-mini print fra tidligere. Det var aldri en freebee, men hele overskuddet gikk til WWF. #Sjøsprøyt.
Disse var også signert i motsetning til 30x30 miniene som kun er stemplet.
Syntes det er fantastisk at Martin får dette til og kan øke prisene sine. Markedsmodellen GP kjører ser også ut til å virke veldig bra, om man ikke ønsker å kjøpe sjeldne trykk til ~ markedspris på vault salg så er det jo bare å la være :v:t3:

3 Likes