Forhåndsvisning blir åpnet ca 1 uke før (june 1st 11:59pm uk).
Dette kan bli litt spennende. De skriver at det ikke vil bli noen form for forhåndssalg, så her er det første man til mølla. Blir gøy å se hva som kommer for salg
You can buy as many tickets as you like. 20 mini-prints from 8 artists are guaranteed to be won - production and posting costs as our contribution of course - while supporting organisations on the frontline.
20 miniprints av 8 kunstnere, så i snitt 2.5 per kunstner. Minimal sjanse for å vinne en man liker. Hva skjer med resten av opplagene? Ser ut som det er editions på 125 per stk.
Disse blir sinnsykt dyre på annenhåndsmarkedet i alle fall.
Går til en god sak da, så får kaste i en femmer eller to
GP er noen ordentlige kjeltringer. De har kun en ting for øyet og det er å selge mest mulig trykk til høyest mulig pris. Motiver som selger bra dukker opp som AP, PP og whateverP i uendelige versjoner. De gjør absolutt ingenting fornuftig for kunstnerne på lang sikt og de raserer markedet til dere kjøpere. Jeg fatter ikke at folk fremdeles orker å være med på dette.
Har på følelsen at en stor del av kjøperne til GP tenker likt som de, selge flest mulig trykk til høyest mulig pris… Det merkelige her er at det finnes nok kjøpere på annenhåndsmarkedet som er villige til å betale dobbel pris for noe som i utgangspunktet er høyt priset…
Usikker på om jeg kommer til å kjøpe lodd, vet jo ikke hvor mange lodd som er omløp.
For alt jeg vet så kan jeg kjøpe 100 lodd og det gir meg 1% mulighet til å vinne.
Jeg har dog svært lyst på et par av de mini printsene spesielt Pez sin etterfulgt av Sandra og Whatson