GP - Online Group Show

Trodde det som skal loddes ut i forbindelse med ,såvidt jeg forstår covid19, ikke har vært solgt før,slik som dette feks?? Eller tar jeg feil.
https://graffitiprints.myshopify.com/products/sandra-chevrier-la-cage-imagine-un-monde-sans-couleur-mini-print-ed-of-125-raffle

Dette er allerede tilsalgs på Finn.

Når kommer de orginalene for salg hos grafittyprints, går vel kjappere å få svar her enn å begynne å lete? :=)

Mellom 1800 og 1815

1 Like

tenkte jeg skulle prøve meg på en whatson men nå ser jeg at det er på papir til minst 40k, så det er glemmesak

Enig, var hissige priser.

Miniprintet gikk fort…

Var en noe rotet måte å slippe originalene på

Latterlig fort. Fikk ikke mulighet til å putte i kurven :woozy_face:

Det meste er nok solgt lenge før de hyper det på hjemmesiden sin. Men ha tolmodighet - det dukker nok opp en haug med APer og PPer det neste halvåret siden pågangen var såpass god.

da ble det en gutt på lerret på meg! :smiley:

8 Likes

Hadde både den og seilbåten i kurven, men det gikk ikke helt hjem.
Kanskje like greit, fikk meg en mini i trøstepremie

fikk denne, men ville ha Nuno Viegas originalen også, men dessverre ikke…

Krøll med MW miniprint-slippet, men var så heldig og fikk igjennom en ordre. Håper noen andre også fikk tak i noe snacks!

1 Like

Så aldri add to cart knappen en gang her :slightly_smiling_face:

3 Likes

Same

Ikke jeg heller

Samme her…

De laget en ny link i siste sekund, om du hadde lastet siden før kl 17:55 var du på feil plass

2 Likes

Man bør aldri gå inn på salgssiden før nøyaktig klokkeslett på et MW slipp da egentlig?

Har aldri vært med på at dette har skjedd før, men luktet lunten når jeg så at det var error med bildet på siden. Så sjanset på å gå tilbake til slipp-siden når jeg så at de oppdaterte navnet inne på produktsiden, og der så jeg at de hadde lagt den ut på nytt med korrekt bilde og tekst. Så bare griseflaks for min del.

1 Like

Nei, der byttes ofte linker. Man bør laste inn hovedsiden, eller oversiktsiden og gå inn på trykket du vil ha etter klokken er slaget

2 Likes