Graffiti Prints Archive Vaults Open Again | 01.11.2018 kl 18:00

En liten oppdatering på noen av versjonene som blir tilgjengelige ikveld :slight_smile:

For de fleste er kun 1 stk tilgjengelig, men for en del av PP-versjonene er det flere:

2 x MW - DANCER WHITE – PRINTERS PROOF
4 x MW - SAILING BOAT ETCHING P/P
3 x MW - ZERO TOLERANCE P/P
4 x MW - BEHIND THE CURTAIN P/P
3 x SC&MW - LA CAGE ET LES DEUX ÂMES HAND FINISHED P/P
2 x SC & MW - LA CAGE ET LES DEUX ÂMES P/P
4 x SC – LA CAGE À LA TOUTE DERNIÈRE SECONDE og TOUT CE QUE JE SUIS P/P
2 x ERNEST ZACHAREVIC - SPLASH & BURN HAND FINISHED PRINT
2 x BEEJOIR IMODIUM 70 P/P
2 x PEZ - MUSES ET HOMMES SERIES (CURLS, EXHIBITION, MONEY LISA)

Lykke til allesammen :slight_smile:

3 Likes

Så lenge Graffitiprints er kunstners mellommann så er det uinteressant hvordan fordelingen er trykk for trykk mtp mva.

1 Like

I tilfellene hvor det er PP prints… Så skal det i teorien importeres med mva. 25% av 20% verdi ettersom du ikke kjøper fra kunstner, men fra selve galleriet.
Men tviler på at posten vet forskjell eller tolletaten for den saks skyld… så om du får mva og søker refusjon så er jeg ganske sikker på at den blir refundert :slight_smile:

2 Likes

For en som er ny i kunstverden, er det noen man burde unngå på dagens salg mtp på at det er overpriset?

En del. Pez sine alter ego finner du rimeligere på finn.no, MWs behind the curtain er også billigere på finn.no(riktignok collab med Pez). Har heller ikke sett Less is more til denne prisen.

Takk, ser litt på findac, liker stilen. Vet du noe om hvordan de er priset kontra markedet? Føler at det er litt overpriset men også veldig usikker.

Hva MW one small step? Dyrt eller ok?

Jeg syns de er høyt priset, men om de skal på veggen så er det jo opp til deg ,ags, hva du vil betale. One small step har jeg ikke sett noe 2.gangs på lang tid foruten om denne som jeg syns er høyt priset( Martin Whatson - One Small Step, Pink Stars edition (hand finished) | FINN.no ) så her har jeg intet å bidra med.

1 Like

Takk, setter pris på svar, planen er at det skal opp på veggen enn så lenge, så får se hva jeg bestemmer meg for.

Knappen «Continue shopping» er jeg ikke fan av nå :sweat_smile::sweat_smile: var det noen her som fikk den?

Sammendrag

Denne teksten vil skjules

Fikk gjennomført handel av SNIK & MARTIN WHATSON – “WHAT YOUR SOUL SINGS” COLLAB 1 OF 5 , meget fornøyd! :heart_eyes:

6 Likes

Gratulerer ! :smiley:

Jeg får vel gratulere, til tross for at jeg er over snittet sjalu!:joy::clap:

1 Like

Også fornøyd.
fikk både Pez og SNIK
https://graffitiprints.myshopify.com/collections/print-vaults/products/pez-muses-et-hommes-series-exhibition

https://graffitiprints.myshopify.com/collections/print-vaults/products/snik-falling-out-of-consciousness-mixed-leaf-1-1

1 Like

Prøvde på yellow star fra MW. Men det rakk jeg ikke, fader også, jeg som har vært på jakt etter den lenge. Noen som fikk den?

Ja dessverre, mistet litt der ja…

Stive priser :sweat_smile:

2 Likes

Hei. Hva gikk behind The curtain for? :slight_smile:

Lurer på om det var £950 om jeg husker riktig.

Fikk med meg at de igjen solgte en Sandra- La Cage er les deux Ames. ( The cage of the two souls )
Dette var en «handfinished PP»

Hva er egentlig en «handfinished PP» ??

Med forklaringen fra annen tråd i tankene( se link )så lurer jeg da på hvor grensen for når det blir en AP? Og er ikke en handfinished automatisk en 1/1,da alle er unik?
Synes det er altfor lett å bli forvirret,eller å kunne forvirre.