Graffiti-writer med 25 års+ erfaring - AMA (Ask Me Anything - Spør Meg Hva Som Helst)

Jeg er graffiti-writer og selger graffiti-bilder nå om dagen. Spør meg om hva som helst…

INGEN som lurer på NOE som HELST fra en av Norges beste graff-writere??? Denne muligheten kommer ikke ofte, for graffiti-miljøa både globalt og nasjonalt er ikke akkurat de mest hjelpsomme, for å si det mildt…

Hei. Mere en forespørsel fra min side. Skal lage et bilde til min nevø, til hans konfirmasjon. Bildet skal bl.a. inneholde ordene: Eat, sleep, RAMP, repeat. Noe inspo på hvordan man skriver det litt kult?

Vel, det tar mye tid og dedikasjon for å komme seg noe sted med graffiti, det er ikke gjort i en fei sånn sett. Jeg har skrevet en artikkel om hvordan man kan begynne med å lage graffiti da, og der står det ting som man kan tenke på som det med å gjenta stilelementer, det er viktig for å lære seg det, og en av de største toy-fellene er å lage avslutnings-bokstaver midt i ord. Det er bedre å lage like store bokstaver - det er viktig å ikke bli for grådig, siden det er begrensa hvor storarta de første bokstavene kan være, det er særlig den siste bokstaven man kan dra ekstra stort.

Jeg er ikke spesielt begeistra for den greia der med “repeat osv”, synes ikke noe om den rett og slett. Hvis det er “ramp” som i skating, synes jeg SK8 er mye kulere. “SK8 Life” for eksempel. Du kan jo be SuperGrok om å hjelpe deg. Gå til grok dott com og skriv prompten “Lag et bilde - jeg skal lage et bilde til min nevø til hans konfirmasjon, han digger skating og vil ha et bilde med skating og graffiti - lag et bilde av en skater som tar en grab med brettet mot seeren med “SK8” stående på himmelen bak i store graffiti-bokstaver, under brettet så er det typisk skateboard-grafikk med karakterer og graffiti”.

Hvis ikke så kan du lese artikkelen min selv og ta det videre derfra.

![iScreen Shoter - Google Chrome - 260505232356|800x404](upload://lLjZLPDl3XQ9tovx0hqibcastiA.jpeg

Under arbeid.. Ramp som i rampete​:shushing_face:

1 Like