Graffitiprints 10års jubileum

Hei

Er det noen som tar turen til Margate,UK for utstillingen i forbindelse med 10års jubileumet til Graffitiprints?:blush:

5 Likes

Wow, må si tiden flyr… Føler meg gammel :sweat_smile:

2 Likes

Kanskje :slight_smile:

1 Like

Lurer på å ta turen. Noen som vet hvordan lettest komme seg dit?

2 Likes

Enklest må vel være å fly til Heathrow/Gatwick og sette seg på toget. Må sikkert ha ett togbytte men de går hele dagen lang så det skal ikke være mange timene reise fra flyplassen.

1 Like

Ikke glem at det er togstreik i uk for tiden. Ser selv på leiebil for å være sikker på at jeg kommer frem.

3 Likes

Ja det var et veldig godt poeng. Var ikke klar over streiken. Godt noen av oss er våken👍

3 Likes

Jeg lander 18.50 torsdag. Vurdere Airbnb i Margate fra torsdag til søndag usikker på leiebil/uber/tog. Noen andre som lander ca samme tiden?

Om noen skal bortover og har lyst til å hjelpe meg, skrik ut. Vurderer originalen som Nuno Viegas skal legge ut, om det er en shirt mask. Eneste jeg forsøker å få tak, umulig å oppdrive.

Oversikt på priser og verk, for de som ikke reiste bort:

GraffitiPrints 10 Years Overview - Prices etc…pdf (2.0 . MB)

11 Likes

Ser at flere priser nå er endret, oppdatert og flere har fått bilder, nye tittler osv, mens noen er fjernet.

Lykke til for alle som har plan om å prøve seg ikveld, syns selv mye er blitt dyrt gitt markedet vi er i

3 Likes

Tja, vil våge å si snufasen er i gang. Alle er blitt pessimister. Inflasjonene i USA har stoppet på mndnivå, men ikke glidende 12mnd. Tjoheeeiii … :wink:

Hvor mange tigre har de egentlig?

2 Likes

Altså, det finnes faktisk printer’s proof-versjoner på Sneak Peek og the Crack. Fy fader…! :person_facepalming:

3 Likes

:steam_locomotive::dollar::dollar::dollar::dollar:

6 Likes

Ja selvfølgelig? Hvorfor skulle det ikke det?

1 Like

Fordi det er god kutyme å ha x% av et hovedopplag med kjent opplag som a/p og p/p.

I dette tilfellet er hovedopplaget ukjent (og ingenting tyder på at det noensinne vil bli kjent siden hovedopplaget er unummerert) og dermed kan Giancarlo merke det ukjente restopplaget som p/p og melke kua helt til jura burde ha vært tomme for både melk og fløte for lenge siden.

Det er feil signal å sende (kanskje…?) så lenge man driver med kunst at det viktigste av alt er cash…?

4 Likes

Skal innom og se hva Galleri bi-z har på sine 2 verk som skal selges på jule utstillingen!

Det var en kjekk kveld/helg:) masse kjekke folk og nye bekjentskaper.

Jeg kjøpte ingenting da de tingene jeg var interessert i var solgt da køen hadde fått kjøpt sitt.

Veldig dårlig til å ta bilder men likte dette av Nuno, Laura (snik) og modellen på bildet i bakgrunnen (som jeg ikke husker navnet på🤣)

17 Likes

Noen som tok turen til Margate og fikk med seg Turner Contemporary, det nye komplekset til Tracy Emin (mulig det ikke har åpnet enda), Gormleyen i vannkanten eller Carl Freedman Gallery (vet ikke om de har et visningsrom for Counter Editions)?

3 Likes