H20 - New limited edition av Pejac

Med utgangspunkt i stempelet så kan man vel være fristet til å anta at det er dette:
https://www.instagram.com/p/BqsIUdFgShk/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

4 Likes

Kan jo ta en titt på hjemmesiden :wink:

1 Like

Samme bilde som jeg prøvde å linke til på instragræmmen.

Oppe nå :slight_smile: lotteri

1 Like

Wow. Sterkt bilde . 1400 euro, har ikke helt det budsjettet så nært jul…

Kjøpte et lodd, vinner ikke uansett, men støtter en god sak. Og får et postkort.

20 euro for loddet stopper vel bottene? Uendelig liten sjanse uansett.

4 Likes

Godbit av Pejac, har tenkt på bildet noen ganger og tok ikke helheten før jeg leste teksten på hjemmesiden. Herlig med litt fremtidshåp og ikke bare “menneskene er idioter”. Nice price!

3 Likes

Drøy pris for lodd

Du får tilsendt et miniprint, de er jo skikkelig fine de!

@Thomas_Marhaug Kanskje ikke drøy pris på loddet om du vinner? :slight_smile:

Jeg er en stor fan av arbeidet hans, har prøvd i lang tid å få fatt i et helt spesifikt bilde uten å lykkes. Får prøve lykken her. Lodd kjøpt.

Må jo fortsatt betale for printet…

1 Like

Kjøpte også et lodd, håper på en mail den 11 :smiley:

1 Like

Jeg stiller meg tidlig i køen for å kjøpe av de som vinner og som ikke skal beholde

Wow, dette var pent! :slight_smile:

Veldig pent bilde! :slight_smile:

Da var lodd kjøpt, håper at det går min vei for en gangs skyld :slight_smile:

Jeg vant jo i Forest-lotteriet, så det er svimlende liten sjanse for at lynet slår ned to ganger.

Men dette er et av mine favoritt-motiver av Pejac. Jeg ble litt skuffet av det forrige slippet, men dette er spot on.

2 Likes

Ahhh det her er nice! Kjøpt lodd så får ihvertfall ett postkort :sweat_smile:

1 Like

Postkort hvor pengene går til et veldedig formål er 1000x bedre enn å skrive en klein overbevisning om hvorfor du skal vinne. Fantastisk trykk!

8 Likes

Siden loddet kommer over tollgrensa på 350 kr, kan man ende opp med å betale mva + forenklet forelegg i tilegg?

Ligger ikkje den rett under grensen?