Hama Woods Broken View, tilstandsvurdering mottatt fra GP

Skjønner det er flere som er misfornøyd med tilstanden på den nye trykket. For å ikke ødelegge andre gode tråder starter jeg denne.

Litt for å få en statistikk ønsker jeg at alle som har mottatt dette trykke kan kommentere, gjerne deler bilder og evt. hva dere har blitt tilbudt av kompensasjon av GP.

Om man ikke ønsker å dele hvilket trykk man har holder det med: «mottatt med/uten skade» og evt om det er store eller små skader.

Om en Mod/admin vil flytte enkelte kommentarer fra «nye kunstkjøp» er det fint å få alt samlet :+1:t2:

Motatt med mindre skade. Vil ikke synes med paspatur.

Har blitt tilbudt 50£ som kompensasjon eller sende det tilbake med full refusjon.

Tror GP ikke liker meg! Trykk 3/3 med skade :triumph:
Heldigvis skal dette rammes inn med paspatur!

Blir å sende en mail til de!

Det som var gøy er at jeg har utgave 22 på begge Hama Woods Trykkene :relaxed:


2 Likes

Samme skade på min også. Første gang dog. Sendte mail, men ikke hørt noe enda.

har hørt om mange flere med skade på trykket, tror de har vært for hastig med dette.

1 Like

Mitt (brass) var åpenbart pakket litt for kjapt. Tusjen fra nummereringen hadde smittet over på papiret og var ganske utydelig. Tok kontakt med Hama og hun fikset det for meg tidligere i dag. Hun sendte også en melding til GP for å si ifra.

1 Like

Får du da nytt fra GP? Returnerer du det gamle eller hva blir prosessen for din del?

Giancarol svar:

I’m struggling to see any damage.

Alle ser på bildene jeg la ut at det er skader i kanten? Er de så vanskelige?

Fikk svar selv nå:
“it looks super minimal and will frame out, we can offer £50 refund to keep it or a return.”

Ikke akkurat noe høflig og beklager svar…

1 Like

Samme greien her :face_with_diagonal_mouth:

GP har flust av backuptrykk til å sende ut til de som har fått skader. De prøver seg først med en liten kompensasjon men tilbyr nytt trykk omsider hvis du krever det og det gamle sendes inn/rives i stykker. De stiller seg alltid litt på bakbena med å tilby nye med en gang føler jeg, vil helt sikkert beholde mest mulig for å selge som P/P i vault sales. Det er ihvertfall oppfattelsen jeg har fått.

5 Likes

Ja, er viktig for dem å fortsette pengetrykkeriet i vaultet🤷‍♂️

6 Likes

Fikk samme svar selv.

Er det en ide og lage en tråd etter hvert slipp, hvor personer som har fått kjøpt trykk legger inn: «mottatt uten skader» eller «mottatt med skade»

Forså å «rapportere» inn til kunstneren det gjelder om det er mange tilfeller slik som det kan se ut som nå. Eller er dette bare styr og de ønsker ikke selv å blande seg inn i dette?

Jeg har akkurat begynt med kunst det siste året, så mange her kjenner vel til både Martin og Hama når det gjelder slike saker og hva de selv synes?

2 Likes

Spot on. Virker som de har et like stort PP-opplag i vaultet, som de har ordinært opplag. Burde kunne avse et par trykk.

1 Like

Jeg skulle få tilbake penger for ett bilde jeg kjøpte tidligere ( 30$ ) for en minimal skade også skulle jeg få kompensasjon for en feil med gjorde da dem førte inn betraktelig feil info på info om pakken ( måtte betale masse mva for dette )

Ikke fått noe tilbake av dem for noen av delene. Jeg syns faktisk det er utrolig rart Martin og Hama gidder å samarbeide med GP, verdens værste kundeservice og lotteriet er veldig så som så tror jeg :man_shrugging:t3:

1 Like

Det der var jo såpass at du kan ikke gjemme det vekk! Håper du får et bedre tilbud enn hva jeg fikk av GP!

Galleri BI-Z i Kristiansand var ikke negative til slike skader når det er i kanten, det var ikke unormalt og de hadde kunnskap om slike «skader» og på mitt siste Martin Whatson bilde kunne de fikse/stryke dette fint igjen.

1 Like