Hama Woods - Connection pris?

Ser at HaMa Woods Connection canvas 100x100 cm 1/6 ligger ute til 40K. Hva synes folk?

Nå solgte nylig Galleri A i Oslo fire verk av HW til 30’ stykket. Alle var 1X1 meter.

Kjenner ikke selger, men prisen er kanskje ikke helt hinsides om du sammenligner med Galleri A sine priser fra sist uke? Derimot syns jeg bildene hos GA var mye penere, da…

bilde

4 Likes

Ja, disse ble fire ble solgt før åpningen av utstillingen. Det var visstnok kø på telefonen, ifølge galleristen.

1 Like

Riktig pris mener jeg. Men spent på om markedet er klar for å betale 40k for Hama.
Ikke lenge før det et det tror jeg, men fortsatt litt tidlig…

2 Likes

Noen som vet om det normalt skal følge med COA på et par-tre år gamle HaMa canvaser? Etter noen kontakter, får jeg stadig opplyst at det ikke finnes, og det heller ikke var vanlig. Noe annet å være obs på ved finn-kjøp av hennes verker?

2 Likes

Send en mld direkte til Hama på Instagram
Hun pleier og svare raskt

1 Like

Jeg har kjøpt flere canvaser direkte fra Hama. Har da ikke fått COA.

2 Likes

Ikke COA nei.
Det følger sjeldent COA med fra gallerier og dirkete fra kunstner.
Ved kjøp på nett (GP f.eks) er det vanligere med COA.
Har f.eks. Ikke fått COA på Whatson bilder kjøpt på BI-Z.
COA har blitt en «hype» :sweat_smile::joy:

2 Likes

Min mening er at COA er blitt til en negativt greie.
Så lenge det ikke har kommet frem falske print, så dette mye av vitsen med COA vekk.
Jeg f.eks verger meg for og kjøpe MW og Sandra pga selger mangler COA, og det er jo veldig dumt så lenge bildet er 100% ekte.

Vell fortjent at etterspørselen for HW øker da hun er en rå og relativ skjult juvel innen norsk Street art. Ved manglende COA, be om kopi av kjøpskvittering og standard kontrakt ved kjøp/salg av kunst, så har man alt man trenger om man vurderer å selge i framtiden.

3 Likes

Disse selges på auksjonen nå, de kommer uten COA, men vi kan gå 100% god for provenancen :blush:

3 Likes

Jeg syns at det er en grei pris for Hama