Hama Woods release

Vanskelig valg. På bildene syns jeg det ser ut som den hvite bakgrunnen lar resten av motivet poppe litt mer enn den sorte, men det kan bare være bildene.

4 Likes

Skal prøve på brass, så om noen som ønsker å hjelpe til, bare send PM

1 Like

Jeg tar også gjerne imot hjelp på Brass eller hvit. PM. :slight_smile:

1 Like

Hvor er releasen?

2 Likes

Kl 18:00 norsk tid

3 Likes

Er alt på grafittyprints om dagen?

1 Like

Spm man heller bør stille seg, skjønner at jeg neppe er den første som har tenkt dette. Hvor vanskelig er det å skape en konkurrent?

1 Like

Tenker du på konkurrent til GP eller Hama ?

1 Like

GP definitivt

1 Like

Alle galleriene har en webshop, så Ingen grunn til å starte opp noe nytt, men antar at det er kunstneren / agenten som selv bestemmer hvem de ønsker å bruke.
GP er eksemplarisk på søle måter, folk blir bare bitre på når de ikke får tak i det dem ønsker ved release.
Selv er jeg meget uheldig, men skriker ut i lukket rom, depper i pr dager, så går det over :rofl:

Kan trekke frem egenskaper:

  • Svarer på mail innen rimelighetens tid
  • Har en bestilt flere verk samtidig, tar de frakt kun på en lev og penger tilbake på resten
  • Kvalitet på frakt kan ingen slå dem på. Her tenker jeg på tuber, fraktselskap, retur
4 Likes

Hvis noen fikk tak i en tiger men har ombestemt seg, kjøper jeg gjerne en til kost! :grin::grin:

Noen som angrer på brass og vil selge, ta kontakt

10K for brass hvis noen vill selge

Fikk en grå main her👌 Vet ikke hvor vanskelig det var på dette slippet her men det så ut som de røyk på sekunder

2 Likes

Vart ein hvitt/grå på meg:)

2 Likes

Tredje gang jeg prøvde meg hos GP. Tredje skuffelse. Men, neste gang …

Første gang jeg klarer å få noe på release hos GP :slight_smile:
+1

4 Likes

Hei:) Nokon som har fått bilde til innramming og lyst til å dele resultatet?

1 Like


Slik henger den i dag, så får vi se hvor lenge det varer.

12 Likes

Hei, er ny inne på forumet her. Er du interessert i å selge din Climbing high? Hva syntes du er en fornuftig pris for dette bildet med og uten ramme? Vennlig hilsen Fargerik

1 Like