Hama Woods release

Ser at det var lite oppmerksomhet rundt nye verket til Hama.

Noen som samler på hennes verk?

Personlig eier jeg ikke noe pt, men likte det nye trykket hun slipper på søndag via graffitiprints.

11 Likes

Elsker Hama Woods! Kommer til å kjøpe et eller flere😊

Skal kjøpe jeg også,jeg syns at de er veldig fine😊

Enig! Fikk veldig sansen da jeg så denne (canvas) på hennes utstilling hos Galleri A :smiley: Hva tenker dere om de ulike fargene?

Jeg går for en svart og en hvit🤩

Jeg går for brass,men den er ikke på graffittprints enda?

Den ligger der nå. :slight_smile: 550£
Liker godt den i svart.

Er ny i dette, trur dere dei forsvinner i løpet av minutter? Takk for svar :blush:

Det er vanskelig å si,men jeg tror ikke det forsvinner veldig fort nei

1 Like

Hama har vel en del canvas også:

https://www.galleri-a.no/main.php?id=kunstnere&kunstnerid=134

1 Like

Okei, takk for svar. For sjå om ikkje eg for overtalt samboeren til at dette er eit godt/flott kjøp :blush:

Veldig mange av de lerretene der er solgt, men er mulig å få tilsendt oversikt over det de har igjen.

1 Like

Andre enn meg som kommer til å gå for denne? slippes den samtidig som MW - The stag?

Ser ut som dei slippes samtidig ut fra mailen som vart sendt ut. Trur eg skal prøve meg på det mørke bilde.

Hei,
Si fra om det er noen der ute som ønsker å selge HaMa Woods - Leopard

Er flere ute på finn.no

Klar over det :slight_smile: Men du får også mye rare henvendelser på Finn, vil du bytte mot en campingvogn, en dvd spiller og kanskje en brukt mikroovn. Mange synes det er mer behagelig og bare kontakte en de vet er kjøper.

Heisann, har ett Hama Woods Leopard Black Ed for 55 som jeg vurderer å selge.

Optimistisk​:joy::crazy_face:

2 Likes

Hei! Noko som skal prøve å kjøpe det nye trykket i dag? Usikker på om eg skal gå for hvitt eller svart sjølv.

2 Likes