HaMa Woods

Mitt siste kjøp var “Clown blue” av HaMa Woods. Jeg liker mye av det hun har gjort både ute og inne.


Det jeg ikke liker av henne er disse bamsene.
Hva synes dere andre om arbeidene hennes.

3 Likes

Her kan man lese mer om henne og arbeidene.

Gratulerer med Clown Blue :smile:

Har ikke sett så mye på Hamas arbeider så jeg er ikke den rette til å kommentere noe. Skulle ønske kanskje at hun laget noe som var litt tøffere, så jeg er enig med deg i bamsene :smile:

Takk @BMF jeg blir mer og mer glad i klovnen min😃 det er faktisk et flodsvin…jeg trodde jo det var en rotte i starten.

Motivene blir for sukkersøt for meg, men vil nok påstå at hun er Norges mest detaljerte stensilkunstner. Hun deler studio med Martin Whatson og bygger karrieren sin likt med gateverk, studio, graffitiprints, solo, utstillinger i utlandet osv… Er nok absolutt et navn som vi kommer til å bli bedre kjent med i framtiden :smile:

1 Like

Et par år siden forrige kommentar i denne tråden. Hama har gjort mye på disse to årene… Hva mener forumittene om det Hama har gjort de siste par årene? :slight_smile:

Jeg liker det, føler det kommer litt i den barnerom vennlig kategorien.
Utstillingen hun hadde på Galleri A i sommer var flott og liker ideen med disse musene som jobbet rundt på disse andre dyrene.
I tillegg fremdeles ganske billig, mye veggpynt for pengene :+1:
Har ett print og en original av henne :grinning:

3 Likes

Enig. Liker stilen, og god kvalitet til god pris :slight_smile: