HammER Tråden

Er du for eller imot norsk olje og gass? Ikke helt lett å forstå basert på det bildet :slight_smile:

3 Likes

Kan det ikke bare være et symbol på utgangspunktet og grunnlaget for velferdsstaten vår da, uten at det må ha en politisk slagside?

3 Likes

Jeg er for olje og gass ja :blush::+1:t2: Jobber selv i oljeindustrien

11 Likes

Fantastisk @HammER :heart:

4 Likes

«Dream team»



11 Likes

Den der var herlig :slight_smile:

1 Like

«Justice»

14 Likes

10 Likes

«Justice» 120x140cm på passpartout kartong

14 Likes

når du printer dga prints, du nummererer opplaget? Dvs x/65?

1 Like

på trykk foretrekker jeg følgende info under kunstverket og ikke inni:

nede til venstre: nummerert opplag
Midten: tittel
Høyre: manuell signatur av kunstner

1 Like

Av hvilken grunn?

1 Like

hvis signatur er i selve trykket og ikke under har ikke kunstner manuelt signert DGA kunstverket. Dette er major minus for meg og mange.

Da kan det regnes mer som en kunstplakt enn ett faktisk signert kunsttrykk.

Bare la oss et annet eksempel: En ting er at Pushwagner sine trykk etter hans død ble signert med stempel og ikke faktisk signatur. Dette gjør at disse trykkene er vesentlig mindre populære blant samlere.

Ja, man kan argumentere for at det er fordi ble lansert etter hans død men det er bare en side av mynten. Den andre siden er mangelen på manuell signatur på hvert dga trykk.

3 Likes

Reglene er følgende:

Original: signatur kan være inni kunstverk fordi man faktisk har signert det manuelt når man har laget det

trykk: manuell signatur nede til høyre og numerert opplag nede til venstre. Helst navn på motiv nederst sentrert under trykket.

Hvis du trykker dga og ikke signerer er det en kunstplakat. Hvis du signerer og skriver på numerert opplag og tittel er det et kunsttrykk.

Hallo Brille :blush: Alle mine trykk blir både nummerert og signert manuelt :+1:t2: nummerering er alltid nede til venstre og tittel har jeg valgt å sette ved siden av nummereringen. Manuell signatur setter jeg under HammER på trykkene. Originaler på lerret signerer og nummererer jeg på baksiden av lerretet.

5 Likes

Så bra! :grinning:

1 Like

“Finito”


30 Likes

Wow, helt rått!

1 Like

Dette er sterkt! :+1:

5 Likes

Naila den «vanskelige oppfølgeren» til Black Gold meget bra👌

1 Like