Handle hos Graffitiprints

Jeg vet ikke om dette er rett plass, men jeg tenker å prøve meg på den nye slippen til Snik på torsdag.

Jeg ser på Graffitiprints at man kan gjennomføre handel på to måter:

1: trykke på Check Out og trykke seg igjennom adressebekreftelse osv, for å så komme til betaling.

2: gå direkte til betaling med Paypal. Usikker på om man da automatisk sikrer seg varen, før man fortsetter til adresse etter dette?

Som alle vet så er det førstemann til mølla som gjelder, og det gjelder å være rask.

Hvilken av alternativene vil være den raskeste?
Noen her som har erfaring?
For min del må dette skje igjennom mobil denne dagen, av forskjellige årsaker.
Dette er derfor mitt eneste alternativ.

2 Likes

Vil anbefale å ta en Master på NTNU, evnt kriseløsning med RPAAI (Robotic Process Automation with Artificial Intelligence.) som kan enkelt settes opp med UiPath. Ha i bakhodet at GP er konspirert korrupt med presale, vault ect hvor det er stort avvik mellom opplag og objekter til salg ved slipp. Lykke til!

7 Likes

Jeg tenker jeg gjør det enkelt og går for en av to løsninger som nevnt til å starte med jeg. Så da er spørsmålet hva som er mest effektivt.

2 Likes

Har du sendt dem Mail om å få være med på presale? Det står ingenting om at de ikke har det denne gangen😉

1 Like

Faktura på presale gikk ut for noen timer siden.

2 Likes

Jeg sendte en mail og forhørte meg. Kanskje de er kule og godtar det! Hehe

1 Like

Ingenting er reservert før du får bekreftelse på ordren. Mange opplever å få feilmelding etter du er ferdig i vinduet til paypal.
Har du logget inn på Paypal før lanseringen vil som regel det gå veldig fort om du har aktivert one touch hos Paypal.

2 Likes

Men vil du anbefale meg å handle igjennom “Check out” eller gå rett på paypal knappen?

1 Like

Jeg har ikke handlet hos GP på mange år men foretrekker Paypal fordi man kan bruke one touch check out. Alternativet er å bruke autoutfyll og kanskje bankid.

3 Likes

Nå må man vel etter nye regler også bruke Bank-id når man bruker PP? Eller?

2 Likes

Da vet du mer enn meg @paagra, men det kan selvfølgelig stemme.

1 Like

jeg må ikke bruke Bank ID, men 2 step verification ihvertfall.

1 Like

Det hender jeg må bruke BankID ved bruk av PP, men det kommer sikkert litt ann på hvilken betalingsformidler den aktuelle butikken bruker.

3 Likes

Kunstveggen får finne ut hvilken bank som er mest løssluppen på sikkerheten her da, og få opprettet et kunstslippkort :smiley:

3 Likes

Bitcoin visa… der er det ikke noe bankId :sweat_smile:

1 Like

Du kan sjekke ut GP Vault tråden. Står en del tips der.

1 Like