Hiroshi Nagai har utstilling i Tokyo!

Hiroshi Nagai har utstilling i Tokyo i to uker til, samt at man kan bestille hjem til Norge (har gjort det tidligere og nå igjen)! Elsker hans kunst! Man kan kjøpe orginal og print.

AP på print er solgt, men er begrenset opplag (50 maks)

Noen bilder:

IMG_20240805_173334_379
IMG_20240805_173336_195
IMG_20240805_173340_285
IMG_20240805_173342_885
IMG_20240805_173345_554
IMG_20240805_173347_342

2 Likes

Finner kun at han skal ha en utstilling 10-26 på Bunkamura Gallery 8. Har du en link til galleriet som har utstillingen nå?

1 Like

Du kan søke opp disse på Instagram og ta kontakt med dem, de har jeg dialog med (har nettopp kjøpt en print av dem) :slight_smile:

De har priser, hvilken kunst som er til salg, oversikt osv! Bare ta kontakt med dem (de pleier å svare ganske raskt) :slight_smile:

Jeg har tidligere kjøpt disse av han Hiroshi nagai - 永井 博 :

• en til som jeg ikke har fått hengt opp enda :slight_smile:

City pop is a new type of music from Japan that was very popular from the late 1970s to the 1980s. It has been reviving since the 2000s, and it still holds a special place in our hearts. The music is not limited to a single genre, but has also influenced fashion and art, and has now become a major culture, attracting attention not only from Japan but from all over the world.

Nagai Hiroshi is largely responsible for elevating city pop to a culture. Nagai, who created the artwork for Eiichi Ohtaki’s album “A LONG VACATION” released in 1981, beautifully visualized the urban and tropical music that evokes comfortable rhythms and skyscrapers. His consistent style over more than 40 years is now loved by generations as a symbol of the city pop movement.

Har du lenke til denne siden?

1 Like

Du kan kontakte de via Instagram. Det har jeg gjort hvergang jeg kjøpt av han (kontaktet det galleriet deg gjelder).
Så ta kontakt med de: Adult Oriented Rooms (@adultorientedrooms) • Instagram photos and videos

Ok, ville bare ha en god side å se utvalget på først😊

1 Like

Det har vært veldig vanskelig å få tak i kunsten men er veldig glad at jeg endelig klarte det.

Liker hans kunst veldig godt og gleder meg til jeg får det nye verket hjem nå straks. Det går veldig fort når han først har noe utstilt men bare ta kontakt så sender de deg kunsten med oversikt av pris og størrelse. :slight_smile: