Hjelp oss å forbedre Kunstveggen!

Kjære medlem av Kunstveggen!

Tusen takk for at du bruker forumet vårt og vi håper at du har hatt nytte av Kunstveggen så langt. Vi jobber hele tiden med å forbedre siden og i den forbindelse har vi laget en liten undersøkelse for å finne ut hvordan vi kan gjøre siden bedre.

Undersøkelsen tar kun 2 minutter (10 spm) og er helt anonym. Vi hadde satt veldig pris på om du vil hjelpe oss til å bygge en bedre side for deg.

Trykk HER for å komme til undersøkelsen.

På forhånd takk for hjelpen og god sommer! :raised_hands:

2 Likes

Min aldersgruppe finnes ikke tydeligvis :slight_smile:

Uansett, som en sur gammel mann klarer jeg å irritere meg over spesielt én ting. Det dukker ofte opp folk på veggen som lager en profil og det første de gjør, minutter etterpå, er å pushe kunst de ikke får flyttet på finn eller andre steder. Ofte til blodpris. Er det mulig å gjøre det slik at man i det aller minste må intodusere seg først? Eller ha et visst antall poster før salg?
Jeg kunne ignorert det, men nei, klarer det ikke.

4 Likes

Det er mulig å gjøre noe med. Skal tenke hvordan vi kan løse dette.

Glimrende forslag. Dette er vanlig på andre fora vet jeg.

Hvis det er en trøst, Gammel Erik, så finnes ikke min der heller. :laughing: Ergo, så er ingen av oss gamle :smiley:

Det siste alternativet var jo 60 år+, så dere er under 16 år? :baby:t2::wink:

3 Likes

Sikter nok til at det ikke er noe for de mellom 40 og 50 :smile:

3 Likes

Hadde det bare vært så vel :sweat_smile:

2 Likes

Bloody hell! Jeg ble nylig 40 og har ikke tenkt at jeg tilhører “de mellom 40-50” før nå. Føler meg rimelig deprimert. Og en smule grinete fordi vi blir oversett

3 Likes

Haha, tar på meg skylden for det :slight_smile:

1 Like

Ser at min landsdel ikke finnes. Enten så regner jeg med at søringer ikke tror at trege trøndere er intresert i kunst, eller så tenker de på alle nord for Dovre som nordlendinger.

En skikkelig god kunstveggen app hadde vært :ok_hand:

1 Like

Ny ide. Innføring av maksimumsantall/kvote på innlegg om Sandra Chevrier :laughing:

3 Likes

kunstveggen fungerer dårlig sammen med chrome nå for tiden av en eller annen grunn. Står bare og loader når jeg skal inn på poster. Fungerer som vanlig i andre nettlesere og på telefon.

Oppgi operativsystem når dere melder feil så blir der lettere å finne feil. Chrome funker bra på min iPhone 6s

Fungerer på chrome her også, har du forsøkt å slette coockies, nettleserdata etc?

Fungerer greit igjen nå etter å ha tullet ett par dager. Fikset seg selv tydeligvis. PC med windows.

Selv hatt større problemer med iPhone 6 med Safari og kunstveggen. Henger seg helt når jeg går inn i tråder med nye poster og ender med at jeg må lukke Safari for å få det til igjen. Null problemer på macen.

Null problemer på PC,Mac ,iPhone safari, Firefox,chrome,Explorer

Anti-flipper filter og låste tråder for en begrenset antall personer for å ungå hobby gallerister/ flippere.

Mulighet for OP(@), voice(+), kick(+k) og kick/ban(+kb) hadde vært akkurat gøy, 499 i access.

1 Like